Hop til indhold
Stavox

[Solved] Skal våbene nerfes eller fjernes? - Forslag


zWuiK

Recommended Posts

3 minutter siden, KakaoFromDK skrev:

Han porte jo også våbnene ind og han har koden han skal bare kopier koden fra spillet og lave en lille smule om på det

Det har jeg svaret på

Nu du bare dum. Igen det jo ikke "Bare lige" og gøre noget. Hvis du er så klog på det så gøre det selv istedet for at sidde beskyttet bag en skærm og tro at du kan alt. 

 

Så istedet for at spille klog så gøre det selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 99
  • Oprettet
  • Seneste svar
33 minutter siden, KakaoFromDK skrev:

Det bedste ville nok bare være at fjerne dem de skaber jo nok også man RDM cases

Bare fordi der er kommet nye våben er det da ikke ensbetydende med der kommer flere RDM cases? Der var jo også våben før, som nu bare er blevet byttet ud med nogle nye.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Bjarne TWN skrev:

Det er heller ikke fordi de nye våben altid virker som de skal, i går blev jeg skudt med det der explosive ammo til ksg. Det skadede 7 damage, og han stod lige oppe i fjæset på mig.

Selvfølgelig skal der “skrues” lidt på våbene inden de er gode. 

 

 

Er du sikker på at personen der skød dig, ikke bare havde et dårligt aim xD

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes personligt lidt selv, at det er dårlig stil, og bare sige “De skal fjernes” nu ved jeg ikke selv hvem der har været med til at få våbene ind på serveren, men jeg vil gætte på, at det har kostet penge at få dem ind på serveren, og dem som står bag  har nok også brugt timer på at få dem ind.

 

Kom eventuelt med et forslag til de nye våben.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Monada skrev:

Jeg syntes personligt lidt selv, at det er dårlig stil, og bare sige “De skal fjernes” nu ved jeg ikke selv hvem der har været med til at få våbene ind på serveren, men jeg vil gætte på, at det har kostet penge at få dem ind på serveren, og dem som står bag  har nok også brugt timer på at få dem ind.

 

Kom eventuelt med et forslag til de nye våben.

De ligger helt gratis på workshoppen, men det har taget meget tid og mange tests lavet af @Dynn, @Dispy og @Trixx

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bjarne TWN skrev:

Det er heller ikke fordi de nye våben altid virker som de skal, i går blev jeg skudt med det der explosive ammo til ksg. Det skadede 7 damage, og han stod lige oppe i fjæset på mig.

 

Hørt! 

Han kunne skyde mig hele vejen ned på 20 hp, men han havde ikke selv taget noget skade. Det er lidt træls - Klip 2 i videoen viser at man ellers godt kan skyde igennem

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Middi skrev:

 

Hørt! 

Han kunne skyde mig hele vejen ned på 20 hp, men han havde ikke selv taget noget skade. Det er lidt træls - Klip 2 i videoen viser at man ellers godt kan skyde igennem

 

 

Ump den Lille gun er heller ikke særlig god, men ja han burde være død der

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Middi skrev:

 

Hørt! 

Han kunne skyde mig hele vejen ned på 20 hp, men han havde ikke selv taget noget skade. Det er lidt træls - Klip 2 i videoen viser at man ellers godt kan skyde igennem

 

 

Blodet / Skaden er clientsided, ifølge serveren kan du ikke skyde igennem med en UZI, men din client renderer det som du giver skade O_o i think

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Trixx skrev:

Blodet / Skaden er clientsided, ifølge serveren kan du ikke skyde igennem med en UZI, men din client renderer det som du giver skade O_o i think

 

Whelp, jeg brugte eksakt 276 patroner mod ham.

Waste of ammunition

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/02/2019 den 10:40 AM , KakaoFromDK skrev:

Fuck da det de er alt for op og de skal bare fjernes

Nu har jeg ikke selv haft mulighed for at prøve våbnene. Men som de andre skriver så giver de bedre muligheder for ting man kan gøre med dem, og ifølge min mening, så skaber de også en mere realistisk skudkamp.

"hvis de selvfølgelig er balanceret helt perfekt". Men hvis man tænker lidt på våbens kampdygtighed fra virkeligheden, så kan du jo ikke bare tage imod 30-40 skud, og så stadig være i live.

Så når at de nye våben gøre meget mere og bedre skade end før, så virker en skudkamp også mere hektisk og det får også lidt mere adrenalinen op og kører, fordi at du er meget mere udsat nu for at dø, end bare at tage 5 liv i skade.

 

Så jeg syntes at de nye våben lyder som en god opgradering, hvis de bare lige får den rigtige mængde finjustering. 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

@Trixx @SimoN @Hermione + flere vi havde det sjovt på evocity med at prøve de forskellige våben.

 

Jeg vil understrege at politiet burde få mp7 tilbage da den faktisk er pænt god 

 

Der var en som nævnte politiet ikke kunne gøre noget mere, men synes ikke det er tilfældet med den shotgun med frag skud død et par gange til den.

 

Øksen var mit fortrukket våben da one-shot burde være muligt med sådan et våben, dog ikke biler. Man kunne evt gøre sådan at man havde en critchance når slog med den, enten instakiller du dem bare eller skader dem mindre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes stadig vi skal tilføje så det tager noget tid at trække våben frem 

Da jeg flere gange selv har udnyttet at det er nemt at slippe af med 2(eller flere betjente) 

Du trækker din msr mod første betjents hoved og bruger hvilket som helst  automatvåben mod resten det er en alt for stor fordel at det tager under 1 sekund at tage våben frem og skifte 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Aske skrev:

Synes stadig vi skal tilføje så det tager noget tid at trække våben frem 

Da jeg flere gange selv har udnyttet at det er nemt at slippe af med 2(eller flere betjente) 

Dy trækker din msr mod første betjente hoved og bruger alle automatvåben mod resten det er en alt for stor fordel at det tager under 1 sekund at tage våben frem og skifte 

Jeg spillede igår (indtil jeg rage-quittede) og jeg tror kun jeg udgav 3 bøder uden nogle prøvede at tage deres våben op, nogle gange kan du nå at taze og arrestere dem men for det meste kan man ikke nå at reagere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tilføjelse til mit tidligere indlæg:

Efter de seneste rettelser af våben, oplever jeg så meget mere at blive dræbt, ved at der hopper 2 ud af en bil, med M249. Dog så er basseraids stadig temmelig hardcore, politiet kunne godt få noget mere "Tactical equipment", hvis i ved hvad jeg mener idk.  Men for at kunne udføre de har raids, da man nærmest ikke kan dræbe en der sidder med en M249 ud igennem et hul, der er mindre løbet på våbenet. Så øhm :smug

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg ved ikke om det er skrevet om, men nu skriver jeg det igen, hvis det er...

Mange af de nye våben er meget "unkonsistent"...

Shotgun: Enten skader den utroligt meget og du kan snipe med den, ellers skader den legit 8 hp selvom du står lige foran en person og rør hans molekyler og der kommer blod ud over det hele. Nogle gange kan du også få  folk til at flyve, hvis du skyder dem med en eksplosive bullet...

AR's generelt: Jeg synes de skader alt for lidt, forholds til en shotgun (nogle gange) hvis du har en AR og næsten lige meget distancen er den ubruglig.

 

Generelt synes jeg at alle våben er meget underlige, de skader altid alt muligt randomt.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Bims skrev:

Der er et usynligt prop der hvor du skyder det meste af videoen, der forhindrer biler i, at komme ind i spawn.

Du kan se der kommer blod stort set alle skudende??? Han flyver også jo også? Det kan jeg godt se er meningen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.