Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Fuckinglortebruser


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:195572394

Hvorfor skal du unbannes: Jeg kan se min fejl, for jeg skulle aldrig have callet admin uden grund. det var en fejl, jeg aldrig glemmer, fordi jeg virkelig brænder for stavox. Det er også derfor jeg bliver ved med og lave ansøgninger, fordi jeg ikke giver op jeg er super ked, af det jeg gjorde. Og jeg vil forsikre jer, at det ikke kommer til og ske igen. jeg er blevet mere moden. og nu kan godt selv se, at jeg skulle have haft mere respekt for admins. Jeg blev banned midt under min prøvetid, fordi jeg en aften var gejlet op af mine venner. Og så callede jeg admin og sagde for sjov, at jeg ikke kunne finde ud af og bygge. Det viste sig så og være den værste fejl i mit liv, da jeg efter fik jail, for det som henførte til mit perm ban. Det er lang tid siden jeg har været inde på serveren. Så jeg håber jeg må få en chance for, at vise at jeg kan finde ud af at rp. Og tage det seriøst, jeg tager self 100% ansvar for det jeg gjorde. Det var min egen skyld :( hvis i gerne vil snakke med mig om det. Er jeg klar til og at installere teamspeak, hvis det er. Vi kan også tage den over discord. Jeg har været en kæmpe legoklods, håber i vil tilgive mig og give mig en chance.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:195572394

Grund: [Prøveunbanbrud] Autoban grundet straf under prøveunban

Navn: Mongol Muhammed

AdminID: CABPSH

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 20-09-18 20:28


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.