Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage Mohammed Spritbillist


M8_

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa eftersom jeg bedte dig om ikke at slå mod eller på min bil med din stunstick eftersom du er betjent, men aligevellet gør du det selvom du blevet bedt om ikke at gøre det. 

Jeg kalder dig så dum betjent hvilke jeg egentlig gerne må. Alting skal hellerikke tages så personligt eller gives bøder for så små ting. Jeg prøver egentlig bare og lave min rp. Du gir mig så en bøde på 500kr, den betaler jeg ikke fordi det ser jeg ingen grund til eftersom du lige har slået på min bil med din stunstick. Derefter får jeg en på 1000kr den betaler jeg nu hellerikke fordi du ikke har en god nok grund.

Jeg bedte dig om at ikke slå på hverken mig eller min bil men aligvellet gjorde du det.

Jeg tager så fat i dig efter du arrestede mig. Giver dig et jobban for det du har gjort. Du vil så meget gerne diskutere omkring dit jobban som du ikke syntes er fair. vi tager så tingene op som de er og du ender ud i en dags ban. Du får lige en pause på en dag eftersom du er pænt sur og hakker ned på os.

 

God dag.

//Mohammed

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

Hejsa eftersom jeg bedte dig om ikke at slå mod eller på min bil med din stunstick eftersom du er betjent, men aligevellet gør du det selvom du blevet bedt om ikke at gøre det. 

Jeg kalder dig så dum betjent hvilke jeg egentlig gerne må. Alting skal hellerikke tages så personligt eller gives bøder for så små ting. Jeg prøver egentlig bare og lave min rp. Du gir mig så en bøde på 500kr, den betaler jeg ikke fordi det ser jeg ingen grund til eftersom du lige har slået på min bil med din stunstick. Derefter får jeg en på 1000kr den betaler jeg nu hellerikke fordi du ikke har en god nok grund.

Jeg bedte dig om at ikke slå på hverken mig eller min bil men aligvellet gjorde du det.

Jeg tager så fat i dig efter du arrestede mig. Giver dig et jobban for det du har gjort. Du vil så meget gerne diskutere omkring dit jobban som du ikke syntes er fair. vi tager så tingene op som de er og du ender ud i en dags ban. Du får lige en pause på en dag eftersom du er pænt sur og hakker ned på os.

 

God dag.

//Mohammed

 

det er sku latterligt jeg slog hen mod din bil ja ik efter og ik på og jeg er lige glad om den er små ting at du kalder mig dum betjent for lige meget hvad gir jeg en bøde på 500 hvis folk provokere mig som betjent og jeg hakkede kun ligeså meget ned på dig som du gjorde ved mig du stod og kaldte mig ind kombetent og blev ved med at sige jeg ik kan mit job og du var sku mindst lige så sur som mig men altså vi kan da tage den på teamspeak

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige meget hvad så bad jeg dig lade værd og slå på min bil. Aligvellet gør du det. Provokere dig ikke som betjent, rettere sagt siger jeg min mening om dig som betjent og det har jeg jo retten til eftersom det er så mildt.

Vi diskuterede men du var jo ikke i stand til at snakke med eftersom du var sur over jeg gav dig jobban.

Eftersom jeg gerne må sige du ikke kan finde ud af dit job ser jeg ingen grund til arrest? du har ikke bedt mig om at stop med at sige det? du har ingen tin g sagt til mig andet end smidt mig ud af bilen og givet mig en bøde som jeg ikke betalte eftersom jeg har da lov til at sige du ikke kan dit job samt du er dum når du slår på min bil.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

Lige meget hvad så bad jeg dig lade værd og slå på min bil. Aligvellet gør du det. Provokere dig ikke som betjent, rettere sagt siger jeg min mening om dig som betjent og det har jeg jo retten til eftersom det er så mildt.

Vi diskuterede men du var jo ikke i stand til at snakke med eftersom du var sur over jeg gav dig jobban.

Eftersom jeg gerne må sige du ikke kan finde ud af dit job ser jeg ingen grund til arrest? du har ikke bedt mig om at stop med at sige det? du har ingen tin g sagt til mig andet end smidt mig ud af bilen og givet mig en bøde som jeg ikke betalte eftersom jeg har da lov til at sige du ikke kan dit job samt du er dum når du slår på min bil.

ved ik om du fatter det men jeg slog ik til din bil så drop det med den fucking bil den har intet med noget at gøre du provokeret min rp karakter som var betjent og fik en bøde på 500 da du ikke betalte den eller den anden bøde satte jeg dig i fængsel og du gir jeg job ban står og snakker om hvor dum jeg er og jeg er for dum til at være betjent og du fattede ik at jeg ik slog på din bil så blev ik sur men irreteret over at du ik fattede at jeg ik har rørt din men tænker stadig ikke at du har fattet at jeg ik rørte din bil

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg så du slog til min bil så er det konkluderet af du slog til den.

Min bil har en del med sagen at gøre eftersom jeg sagde til dig du ikke skulle slå på hverken mig eller den. 

Jeg sagde til dig du jo for dum til betjent hvis du mener du kan give mig en bøde for at sige du ikke kan dit job samt kalde dig en dum betjent det der da intet galt i når jeg så du slog til min bil? du spurgte mig oven i købet os om du skulle slå mig med den.

Du bliver ved med at hidse dig op da jeg tog fat i dig derfor blev du banned i en dag. du fik os jobban fra all cops grundet du bare arrester mig for at have kaldt dig dum når dsu spørger om jeg ville slås af din stunstick samt du slår på min bil.

 

Hvis der er mere du vil tilføje kan du komme på teamspeak 3 indenfor 1 times tid og så kan vi køre klagen derovre.

 

Ts ip Stavox.dk

Join afvent support rummet. Der kommer jeg og tager fat i dig der.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.