Hop til indhold
Stavox

[Afslået] STAFFANSØGNING Nicklas Pedersen


Cyrtox -_-

Recommended Posts

Ingame navn:  Nicklas Pedersen
SteamID: STEAM_0:1:440702285
IRL fornavn: Nicklas
Alder:  14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:  Ja jeg er tidligere admin på en engelsk server hvor jeg hyggede med andre staff members og vi gik havde det sjovt sammen og drillede hinanden lidt når der ikke var cases.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg spiler rigtig meget der inde og elsker at være der inde og hygge med andre folk. Jeg elsker at hjælpe folk med deres problemer også selvom de ikke helt forstår det så vil jeg prøve så godt jeg kan på at forklare dem det. Jeg har haft 3 timer med reglerne og noget musik så jeg kan dem godt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kan commands som f.eks

!ban, !kick, !spectate (navn)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  Jeg ville sige jeg er best mundtligt men jeg er mindst ligeså god skriftligt som mundtligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: har muglighed for at være på fra ca 14:00 - 22:00 alle dage undtagen tirsdag for der skal jeg på arbejde og ville først komme hjem ved 16-17 tiden

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Jeg er delvist blind men kan godt se. Jeg elsker at lave sjov og ballade men når det kommer til stykket så er jeg meget seriøs jeg er en dreng der elsker at hjælpe andre folk med deres problemer. Og så håber jeg i kunne lide min ansøgning for den er færdig nu 

MVH Nicklas/Nicklas Pedersen

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.