Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - Trezze


Trezze

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Trezze 

SteamID: STEAM_0:1:126924194

IRL fornavn: Jacob 
Alder: 13 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

lidt men det har kun været på minecraft servers. men det er lang tid siden kan derfor ikke huske hvad serverne hedder. jov jeg kan huske en jeg har været admin inde på og den hed Nathioana       

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

fordi jeg tror jeg vil være rigtig god til det og fordi jeg vil rigtig gerne prøve det fordi det lyder virkelig fedt fordi jeg aldrig har prøvet det før på en Garry's Mod server og fordi jeg snakker roligt og pænt til alle aldre. og hvis de vælger at svine mig til så begynder jeg ikke at svine dem til og fordi jeg set nogle videoer med Marcus og det så rigtig fedt ud. Altså dem hvor han tog det seriøst.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja lidt fordi jeg jo har været admin inde på nogle minecraft servere også kan jeg hurtig finde ud af nogle ved at se nogle livet som admin. jeg kan de her commands (Goto, Bring, cb, Deathscene, xban, jail,)   

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

ja jeg bruger min mic rigtig meget og jeg synes jeg er god til formulere mig skriftligt. fx. i en samtae hvis der er der spørger om hjælp så siger ikke bare nej spørg en anden så hjælper jeg dem.  

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

jeg har tid til at være på til efter jeg har været i skole og det er for det meste er det 13.50 og om onsdagen er det 14.45. så er der jo nogle dage jeg ikke kan fordi jeg har nogle venner jeg skal være sammen med ellers kan jeg være på meget. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

jeg er lær rigtig hurtig og er rigtig nem og lære. jeg elsker at lave sjov og ballade med mine venner inde på serveren. men det er dem der er over stregen. jeg har ikke andet i skal vide om mig. jeg er en dreng som elsker at spille og synes det er sjovt og Garry's mod er det jeg spiller mest lige for tiden.

Mvh. Jacob. 🙂 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.