Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning -Hovedknuser


hovedknuser6

Recommended Posts

Hovedknuser staff ansøgning 🙂

 

 

  • Ingame navn: Hovedknuser 
  • SteamID: STEAM_0:1:99280781
  • IRL fornavn: Johan
  • Alder: 13 år

 

  • Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har spillet på mange minecraft servere hvor jeg har været staff, og har også haft min egen minecraft server, men det blev aldrig til noget. Jeg har ikke været staff på de allerstørste servere men har dog været på servere hvor der dagligt var omkring 20-30 spillere online. Det er ikke mange spillere, men jeg ved godt hvordan man skal opføre sig, og at man skal huske på ikke at flippe ud når der er problemer.

 

  • Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff teamet, fordi at jeg er en ansvarlig og moden person, som ved hvordan man skal opføre sig. Jeg har før haft dårlige oplevelser på Stavox, og der har også været situationer hvor at jeg ikke ligefrem har været den bedste person. Det har jeg dog rettet op på, og vil derfor gerne være en del af staff teamet.

 

  • Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej, jeg har ikke erfaringer med ULX, men ved nogenlunde hvad det er. Jeg er derimod en hurtig lærer, og ville ret hurtigt fatte hvordan man bruger systemet, og de forskellige commands.

 

  • Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg mener selv at jeg er meget stærk især skriftligt, men også mundtligt. Jeg er god til at formulere mig og bruge de rigtige ord når jeg skriver, og snakker. Jeg er helt klart stærkest skriftligt, da jeg ingen problemer har med grammatik. Jeg bruger ofte min mic i de forskellige spil jeg spiller, og især kommunikations spil. Jeg har en mic der giver en klar stemme, og som der ikke er noget i vejen med.

 

  • På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være online fra omkring 14-tiden til 21-tiden de fleste hverdage og i weekenden fra 12-tiden til 23-tiden. Jeg går til badminton tirsdag og torsdag og vil derfor være mindre online de dage (Kan kontaktes, hvis der er brug for skema).

 

  • Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg rejser til udlandet hver måned, (personlige årsager) og der vil derfor være weekender, hvor jeg ikke kan være online. Jeg vil for det meste vide en måned før rejsen at jeg rejser (mere info gives ved kontakt).

 

Jeg håber at jeg kan ikke har spildt jeres tid, og at jeg kan bruges til noget

-Hovedknuser/Johan

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.