Hop til indhold
Stavox

[Solved] Carban i 2 uger.


yeBo1*

Recommended Posts

Dit ingame navn: Rune Klan
Staff ingame navn: JackS & Zork
Dit SteamID: STEAM_0:1:104809522
Staff SteamID: Har ikke Zork og JackS steamid.
Forklar situationen: har i dag fået carban i 2 uger, for at køre nogen ned. Det er sket på følgende måde, jeg kommer kørene bag PD, og drifter ind på fortorvet, og dræber så 4 der står i en stor klump... Det var selfvølgelig ikke meningen.Det der så sker, er at JackS kommer hen til mig og siger at jeg køre dårligt, hviklet jeg også godt forstår, han siger så at han giver mig carban resten af dagen, det er jeg også helt fin med, da jeg godt selv kan se jeg kørte lort. Så teleporter Zork så, og siger at straffen skal være på 2 uger? Jeg tænker måske det er lige lovligt meget, for at køre 4 personer ned, der står i en klump. Og som sagt var det heller ikke med vilje.
Bevis: Har desvære ikke noget bevis.. 

Mvh Rune 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

JackS og jeg tager denne beslutning fordi du kører 5 personer ned med nos + 134 km/t dette er på ingen måde acceptabelt og jeg synes du har fået en helt passende straf til dit regelbrud. Udover det på min scener (2 personer) kører du lige ind i dem så det ligner ret meget du har gjort dette med vilje. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Jeg gjorde det 100 % ikke med vilje

2. Ved ikke hvad for noget du snakker om med 2 andre, du forklarede det ikke engang da vi var i case.

3. Hvordan kan det nogensinde være fair, at give en 2 ugers carban, for at drifte ind på noget fortorv?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Sådan som det hele startede var at jeg kørte lige så stille rundt foran spawn. Da du kommer flyvende til højre for mig som så er på fortorvet og klasker flere personer ned på en gang. Sådan 4-5 spillere præcist. Og hele den tid jeg var inde den dag, havde jeg set dig op til flere gange smadre igennem byen og køre mod andre billister og lige inden du rammer dem bruger du nos og smadrer ind i dem. Gjorde du virkelig mange gange.  Og var godt træt af at se på det som jeg også sagde du du fik din straf.

 

Men som sagt kan vi sagtens tage en samtale over ts som jeg også har skrevet tilbage til dig 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Straffen kan diskuteres, men ved at bruge NOS uforsvarligt i et område, hvor der færdes mange spillere, så bør du også kende  og acceptere konsekvensen.

 

Hvis JackS vil genoverveje straffen og retter den, så skal jeg nok lukke klagen mod besked om dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.