Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mohammed Spritbillist klage


Nicolai Miller

Recommended Posts

Dit ingame navn: Nicolai Miller

Staff ingame navn: Mohammed Spritbillist

Dit SteamID: STEAM_0:1:28102815

Staff SteamID: STEAM_0:0:64732648

Forklar situationen: Da Mohammed tager fat i mig starter han med at sige at jeg får job ban. Jeg prøver at forstå hvad der er gået forud for dette, eftersom han hævdede at have et videobevis fra en person som tog mig i case. Som det fremstår i min video spørger jeg adskillige gange om det er muligt at se denne video, hvor jeg hver gang bliver ignoreret. Mohammed forklarer mig at jeg ikke fortæller personen jeg stoppede, hvorfor jeg stoppede ham. Jeg forklarer Mohammed at dette ikke passer, og det er blandt andet derfor jeg beder ham om at se bevismaterialet. Senere spørger Mohammed om jeg vil forklarer hvad han lige har sagt, som fremgår i min video, hvor han vælger at afbryde mig. Til sidst siger Mohammed at jeg får ban, da jeg bare er en "troll" og derefter bliver jeg bannet i en uge uden videre forklaring. Hvordan kan det være at jeg bliver bannet uden et bevismateriale? Siden hvornår er man en "troll", bare fordi at man stiller spørgsmål til admins? Som det fremgår på min profil er det ikke første gang at dette er sket, og jeg er ved at være godt træt af, at jeg skal straffes fordi admins ikke kan argumentere, og tydeligvis ikke har evnerne til at håndtere deres arbejde. Kan jeg få lov til at se videoen nu, Mohammed?

Bevis: https://plays.tv/s/M3SpT_3f4v1e

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa du påstår du har sagt han skulle stoppe bilen men det har du ikke. derefter du egentlig smider ham ud uden at have sagt noget løber du bare rundt og er lidt ligeglad bagefter uden at sige noget til ham?

derfor fik du ban i en lille uge for løgn i case. Eftersom du siger du har sagt han skulle stoppe.

Jeg havde videoen men eftersom Xjensx har fjernet den fra youtube lige efter jeg har set den kan jeg jo ikke gøre ved? Jeg kan bede ham om at få videoen fra det tidspunk hændelsen sker på kræver dog han er online.

Kan sagtens argumentere for mine ting. Jeg kan sagtens håndtere mit arbejde som det er. Men at du lyver overfor mig gir mig en anden side af sagen.

 

VIDEOEN SOM SKULLE VÆRE ANGIVET PÅ DET HER LINK ER SLETTET AF EJEREN https://youtu.be/KI20n9zrqBw

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sagde til ham at han skulle stoppe og smed ham derefter ud. Efter jeg har smidt ham ud af bilen forklarer jeg ham at han kører over fartgrænsen, og undlader at stoppe på trods af at to politibiler kører efter ham med blink og sirene. Jeg løg ikke i case, jeg prøvede blot at stille spørgsmål til din vurdering, som du åbenbart har mistolket. Da du ikke engang viser mig videoen, virker det da ret underligt, når det er det du banner mig for. Da du ignorerede mig, når jeg spurgte om video, mener jeg ikke at dit argument med at han har fjernet videoen holder stik. At han fjernede sit bevismateriale efter 5 min, virker i mit hoved ret usandsynligt. Du sagde til mig at jeg var en "troll", kan du definere hvad du mente med dette, eftersom jeg blot var uenig i hvad du påstod. Er det nu ikke tilladt? Jeg forstår heller ikke hvorfor du spørger mig om noget, og derefter vælger at afbryde mig når jeg svarer (2:38 i videoen). Kan jeg få en ordentlig forklaring på mit ban? Eller se et bevis?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa igen. Han har haft fjernet vidoen midt i casen jeg ved ikke hvorfor, jeg beder ham dog om at ligge den op igen så jeg kan sende det direkte bevis til dig.

Eftersom jeg sagde du var en troll. Så skal du høre du smider ham ud af bilen og løber blot mellem træet og fortovet i forskellige retninger efter du har smidt ham ud uden at have sagt noget.

billede af stedet. g6TAD9s.jpg

Du må selfølgelig godt fortælle men valgte og afbryde dig hvilke jeg intet ser forkert i at gøre.

Jeg ingorerede dig ikke lyttede blot til hvad du sagde men ville have en forklaring på mit før jeg svarede dig på dit med beviset.

 

Jeg ser intet forkert i og banne dig eftersom du løg overfor mig i casen. Hvorfor skulle jeg som staff stå og lyve overfor dig?

Du mener selv du sagde stop men i videoen gør du det ikke. Det er derfor jeg bannede dig i 1 uge med grunden "Lyver i case"

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Da du intet bevis har, mener jeg ikke at du har lov til at banne mig for at lyve i case.

Du har stadig ikke svaret på hvorfor jeg er en "troll".

Jeg forklarede den pågældende person, at jeg stoppede ham fordi han kørte mod loven.

Jeg svarede dig på dine spørgsmål, så hvorfor svarede du ikke mig?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Mohammed SpritBillist skrev:

Hejsa igen. Han har haft fjernet vidoen midt i casen jeg ved ikke hvorfor, jeg beder ham dog om at ligge den op igen så jeg kan sende det direkte bevis til dig.

Eftersom jeg sagde du var en troll. Så skal du høre du smider ham ud af bilen og løber blot mellem træet og fortovet i forskellige retninger efter du har smidt ham ud uden at have sagt noget.

billede af stedet. g6TAD9s.jpg

Du må selfølgelig godt fortælle men valgte og afbryde dig hvilke jeg intet ser forkert i at gøre.

Jeg ingorerede dig ikke lyttede blot til hvad du sagde men ville have en forklaring på mit før jeg svarede dig på dit med beviset.

 

Jeg ser intet forkert i og banne dig eftersom du løg overfor mig i casen. Hvorfor skulle jeg som staff stå og lyve overfor dig?

Du mener selv du sagde stop men i videoen gør du det ikke. Det er derfor jeg bannede dig i 1 uge med grunden "Lyver i case"

 

 

Hvordan er dette en forklaring på hvorfor jeg er en "troll"?

Da du ikke engang gad at vise mig dit "bevis", da vi var i case, hvordan kan det så være en ordenlig grund. Hvordan kan det være at du nu siger at du ikke behøvede at vise mig, men i case ignorerede du mig fuldstændigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ingorerede dig ikke blot lyttede jeg til hvad du sagde.

Forklaringen på det er eftersom du smider ham ud og bliver ved med at løbe rundt uden at gøre ham noget derfor virker du bare som en troll på politiets hold.

Du banned fordi du lyver så er den hellerikke længerer angående det. Du ku have fortalt sandheden og det gjorde du ikke. Du ku måske have spolet tilbage på den video du aligevellet havde og have set du havde lavet en fejl, eftersom du selv optog ingame.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok så du lyttede til hvad jeg sagde, og undlod at svare, altså du ignorerede mig. Hvis du forventer at jeg svarer dig på alt du spørger om, forventer jeg også at du vil svarer mig på så simpelt et spørgsmål. Jeg forklarede personen hvorfor jeg stoppede ham, men har det desværre ikke på video, da mit PlaysTV først valgte at optage der, åbenbart.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du smed ham ud men valgte så at derefter bare løbe rundt uden at gøre ham noget. 

Forventer ikke du svarer mig på alt. Jeg ingorerede dig ikke hørte efter hvad du sagde.

Hvis du har mere og tilføje kan du komme på Teamspeak 3 Ts ip Stavox.dk

 

Efter en snak på ts har vi fundet som sådan ud af en løsning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.