Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request - Twinkels


Twinkels

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:109600866

Hvorfor skal du unbannes: Jeg har tænkt over hvad jeg har gjort og det var ikke klogt gjort. Jeg vil gerne sige undskyld for min opførsel og undskyld til de mennesker jeg har trollet. Det var ikke klogt af mig at trolle inde på Zypress og jeg har haft lang tid til at tænke over hvad jeg har gjort og jeg er blevet mere moden. Men hvis i synes jeg skal have lidt mere tid til at tænke over det er det jeres valg, jeg gjorde noget som var dumt og jeg lover at jeg ikke gør igen. Håber at jeg kan få en chance til at vise at jeg er det værd. Alt det jeg gjorde inde på Zypress gjorde at jeg blev bannet på Stavox. Jeg lover at jeg opfører mig ordentligt. Jeg har gjort ting mod andre mennesker i gmod som ødelægger det for andre, men jeg har lært af mine fejl. Jeg tager ansvaret for alt det jeg har gjort. Jeg var helt op og kører men jeg vidste godt at det var dumt af mig og jeg skulle have stoppet og det er min jeg fejl, jeg ved bedre og det vil jeg gerne bevise.  Undskyld Jimboe undskyld jeg mener det virkelig og vi kan godt snakke om det over Teamspeak "Jeg har den dog ikke" Tak fordi du tog din tid til at kigge på dette.

Venlig hilsen Twinkels

______________________________


 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:109600866

Grund: Troll på zyp

Navn: Twinkels

AdminID: STEAM_0:1:48016748 - Jimboe [manager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-09-18 18:02


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.