Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - JackS, OPK, Papi Hansi


se indad mathias

Recommended Posts

Dit ingame navn: Claudia Shinobi

Staff ingame navn: JackS, Papi Hansi, OPK

Dit SteamID: STEAM_0:0:27628743

Staff SteamID: JackS (STEAM_0:0:64824744), OPK (STEAM_0:1:54142694), Papa Hansi (STEAM_0:0:32630114)

 

Forklar situationen:

Hej.

Mig og mine to venner, Mommy og Benny Bøsserøv har en god dag med printere og golf ræs.

Lige pludselig kommer JackS hen til min ven, Benny, og kører ind i ham ved kløften. Benny ryger så udover kløften og bliver knocked. (JackS kørte også ind i Mommy efter den her situation.)

Hvad JackS så gør er at han danser og croucher rundt om Benny i ca 30 sekunder uden at revive ham.

Mig og Mommy kommer så til undsætning og kører ned og reviver Benny. Jeg siger så til JackS, "Hvad fanden laver du? Hvorfor reviver du ham ikke? Nu har du fucket med golf gang."

Så lige pludselig kommer OPK og Papa Hansi som overhovedet ikke er i samme gang som JackS. Så siger de,  "Nå, nu har du fucket med ganget." eller noget lign. 

Papa Hansi og OPK begynder så sammen med JackS at skyde på mig. Mine venner var flygtet. Jeg døde. 

Vigtig info: JackS er i "V E A K" og OPK og Papa Hansi er i "Secret Society."

 

Bevis: Jeg har ikke noget bevis, men hvis en manager kunne sende mig logs vil man kunne se at Papa Hansi, OPK og JackS skød på mig på samme tidspunkt omkring kl 18:15, 16/01/2019.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Claudia
JackS var så heldig, at filme da det skete. Jeg har set det, og kan se JEG har fucket op og været alt for hurtig til, at skyde. Jeg var ikke indblandet i situationen, som tog sted det var kun Jacks og Opk.
Jeg var hurtig på trigger fingeren, og skød før jeg tænkte. 
Det må du undskylde herfra.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, jeg bliver påkørt af enten dig eller nogle af dine venner, hvilket betyder jeg gerne må være med til skyderiet.

 

Kan godt forstå det kan være forvirrende, men papa har forklaret det hele udemærket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.