Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Sær reasson


FleXie

Recommended Posts

In-game navn:
SteamID:
Ban Reason:
Hvem har banned dig?:
Hvorfor skal du unbannes?:

-FleXie

-STEAM_0:0:77885843

- ja farvel, kan godt gøre noget ved det

-AlexanderDKA

-Fordi jeg ikke fik en grund og ( alt jeg gjorde var prop climb ) pga var trætte af nogle folk som dræbe  os 24/7 så ville have hævn BTW kunne ikke kalde admin for der var ingen på ts elller gmod. Med kan godt forstå det er os ked af jeg gjorde men tror også i selv ville gøre det når i er så trætte af folk. prøv selv at sette dig selv ind i den del som jeg gik igennem.

-FleXie har aldrig climbed før. vil ikke sige jeg ikke gjorde det fordi den type er jeg ikke !! bare pls være inde så vi kan kalde på jer !!!!!!!!!!!!!!!!!!111

 

Link til kommentar
Del på andre sites

siger jeg brød den regl ikke andre nu stopper du.

tage billede af chat og lig ind

FleXie | TZIGaming: det eneste jeg har gjort var prop climb ikke andet Colas gang hele tiden går efter os og der er ingen admins på ts eller på serveren og de truer med ban !
 

AlexanderDKA: ?
FleXie | TZIGaming: hvorfor perm ban
AlexanderDKA: ummm
AlexanderDKA: "jeg kan bryde alle relger uden nogen kan gøre noget
AlexanderDKA: tror nej
FleXie | TZIGaming: må man ikke sige det as a badboy.
AlexanderDKA: nej fordi du gør det jo
AlexanderDKA: det har ikke noget at gøre med badboy
AlexanderDKA: fordi det er sjovt. folk siger nemlig du bryder en masse relger her før
FleXie | TZIGaming: det eneste jeg har gjort var prop climb ikke andet Colas gang hele tiden går efter os og der er ingen admins på ts eller på serveren og de truer med ban !
FleXie | TZIGaming: Fx. for det er løgn
FleXie | TZIGaming: vi sad i min base hvor vi printed 97% af den tid jeg har været inde
AlexanderDKA: ja hvorfor siger du så du kan bryde alle regler når det ikker er særligt rp
FleXie | TZIGaming: nu er det os dark rp
AlexanderDKA: og?
FleXie | TZIGaming: det er lige som at bryde en lov
AlexanderDKA: lol no
FleXie | TZIGaming: jeg kad bryde alle byens lov'e
AlexanderDKA: der er mayorens lov
FleXie | TZIGaming: sytes hellere ikke perm er fair
AlexanderDKA: men hvis du har lavet en forum unbann så ses vi der
FleXie | TZIGaming: du kunne bare være inde på ts så vi kunne få hjælp har været i support i 40 min eller nået
FleXie | TZIGaming: det har jeg
AlexanderDKA: det er ikke et krav at jeg skal være på ts
FleXie | TZIGaming: sytes bare det kunne være en god ide så du kunne høre hvad jeg hade at sige
FleXie | TZIGaming: du var hellere ikke på serveren
FleXie | TZIGaming: sad men manden med kagen og en anden og printed hele tiden
FleXie | TZIGaming: ud over
AlexanderDKA: tydligvis ik da du siger du propclimbede før
FleXie | TZIGaming: da jeg blev sur og tog valget at flække dme
FleXie | TZIGaming: som så ikke gik så godt
AlexanderDKA: hvem dem
FleXie | TZIGaming: nu tjekker du lige skrev ud over før din besked
FleXie | TZIGaming: Cola og hans m8
FleXie | TZIGaming: statede også med at sette et hit men så kidnapper de min ven efter at tage hans bil osv så jeg gad dem ikke mere sytes på ingen måde de lader os være
FleXie | TZIGaming: og i spawn kidnapped de mig os hvor de teamed med en betjent så han ikke gjorde en skid ved det
AlexanderDKA: det giver ikke dig ret til at bryde reglerne
AlexanderDKA: med en betjent er noget ande
FleXie | TZIGaming: nej men blev sur !! tror selv du ville gøre det hvis du ikke var admin hvis du var mig
AlexanderDKA: så skal du jo optage det og smide det på forum
FleXie | TZIGaming: hvad skal man dog optage med
AlexanderDKA: optagelse programmer
FleXie | TZIGaming: du kan da spectate dem og se hvor meget de har gået efter os
FleXie | TZIGaming: prøv du bare lige
AlexanderDKA: og at du skifter ip når du er bannet, så bryder du en regl mere
FleXie | TZIGaming: hvores fight køre som Unknown og TSS fight vi kan ikke holde dem ud
FleXie | TZIGaming: har ikke skifted ip
FleXie | TZIGaming: nu må du styre dig
AlexanderDKA: de sagde du da
FleXie | TZIGaming: det har jeg ikke sagt
AlexanderDKA: jo
FleXie | TZIGaming: hvor
AlexanderDKA: kig den video på forum
AlexanderDKA: jeg svarede din unabnn
FleXie | TZIGaming: aff ja spørg DyNATO det har jeg aldrig gjort
AlexanderDKA: ok
FleXie | TZIGaming: spørg dem selv
AlexanderDKA: altså min video siger jo det der
AlexanderDKA: hvordan kan det så passe
FleXie | TZIGaming: fordi vi lige begynte at team så jeg ville vise at jeg var støre end jeg er
FleXie | TZIGaming: men de ved godt det ikke er real det kan du jo selv se
FleXie | TZIGaming: btw hvis jeg kunne skifte ip hade jeg jo gjort det
AlexanderDKA: spiller noget andet ny. stop med at skrive eller remove
FleXie | TZIGaming: pls accept min unban reasson eller ned set straff
FleXie | TZIGaming: FleXie | TZIGaming: det eneste jeg har gjort var prop climb ikke andet Colas gang hele tiden går efter os og der er ingen admins på ts eller på serveren og de truer med ban !
 check selv chatten det er hvad jeg sagde
FleXie | TZIGaming: 9.ene besked
Så har du fuld chat

ser nu jeg har sagt jeg bryder climb ikke andet vel stop med at lyv

Link til kommentar
Del på andre sites

fordi jeg ikke syntes dette var en passene staff jer kan godt se jeg har gjort noget dumt og det skal jeg self ikke men hvis det sker igen har du mere end lov til perm ban skal nok læse reglerne igen for at jeg er sikker på jeg ikke gør noget forkert og nu ved jeg så man ikke må lave fis med staff :/ er selv ked af jeg har brugt så lang tid på noget og så sker det squ at jeg for perm !! gi'r 100% ret i jeg skal have en staff men gi'r ikke ret i perm.. vil gerne lave om på dette og prøve at gøre det godt i fremtiden.. 

-FleXie har fået kølet ned :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Og jeg er ked af hvad jeg har gjort det skal jo self ikke ske igen. kan godt se det lort jeg har lavet og vil gerne rette om på dette jeg vil abre gerne have denne sidste chance for at rette op på det hele. Alex er også ked af jeg skrev at du gik lidt efter mig det jo min egen skyld med det jeg sagde på servern.. og mit prop climb, vil gerne sige jeg er ked af det og at jeg bare hade brug for en lille pause, beder ikke op unban men bare en nedsat straf. :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.