Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jail - men det var ham theblackmamut der løj. og føler han holdte med sin ven.


Hej med dig

Recommended Posts

Jeg har case med manno og theblackmamut hvor vi diskutere i lang tid, og hvor at manno holder rimelig meget med mamut, mamut mener han har video men viser den ikke hvor jeg så bliver jailed til sidst, jeg har video på det hele og jeg finder mig ikke i det der skete, jeg kunne godt have vist videoen men det tager alt for lang tid at uploade da mit net stinker. Har ikke taget hele casen med da det tager alt for lang tid og mit nvidia experience ikke tager det hele med, medmindre jeg hele tiden gemmer, jeg har kun taget de ting med jeg bliver jailed for og ikke alt det der ugyldige diskutions fis.

Og jeg syntes ikke manno gør sit arbejde ordentligt da han holder meget med sin ven/gang member. Og hvis mamut virkelig mener han har video så hvorfor ikke vise det hvor vi alle 3 kunne se det?? ;)

video 1. 

video 2.

Video 3. 

 

 

 

Min pointe er at han lyver staff direkte i hovedet og jeg skulle spilde min tid på noget lort han selv started.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Mathias.

 

Det der med at jeg holder med min gang medlem/ven, ved jeg ikke hvor du har fra.

Syntes bare ikke helt det giver mening for hvorfor skulle jeg?

 

Syntes også det er mærkeligt at du har klippet det ud hvor du selv siger HØJT OG TYDELIGT, at du ikke gjorde noget da han kaldte dig mega idiot.

Naturligvis skal han også snakke pænt, men allerede der lyver du?

 

Syntes også det er lige stramt nok og give en bøde på 10 tusind for at han har været flabet og holde oppe på fortovet når han har blink på?

 

 

Håber at høre mere

//Manno

Link til kommentar
Del på andre sites

Gider ikke tage noget med i videoen der er irrelevant, og ja jeg sagde ilm men det er sgu da ikke noget at starte noget stort over, jeg havde glemt at jeg lige sagde det lille ord, jeg gider ikke lede så mange ting igennem for det, og du ved også vi snakkede om det bagefter, men det var stadig ikke en fair case, for du kunne bare have set den video han hele tiden pralede om.

er du blind eller forstår du ikke videoen hvis du kigger efter fra starten af har han ikke blink på, det tager han først på da han ser mig komme hen til ham, det svarer til jeg holdte ulovligt som læge men lige da en betjent sagde jeg holder ulovlig tager jeg blink på og siger jeg har blink på, så drop det pis der, det er logik at han gør det af den grund.

Det er 100% ikke fair, og han løj dig lige i ansigtet op til flere gange med alt det der med han ikke sagde noget til mig, jeg kan finde mange steder i videoen hvor han enden siger idiot jeg er dum eller rend mig.

Altså jeg gør bare mit arbejde og det skal jeg ikke straffes for.

Jeg ved godt jeg ikke sagde at jeg havde sagt ilm, men det havde jeg sgu glemt sry.

Han siger også jeg venter på staff i videoen, sååå han bryder ekstremt mange ting, og jeg syntes 100% at det var fair med 10k, han havde også været flabet før det starter der med mekaniker bilen men det er en anden sag.

Og det sidste du nærmest siger inden jeg blev jailed var at han havde blink på, som staff burde du kigge informationer/beviser ordentligt igennem, hvis du lytter efter siger jeg `det er vidst ulovlig parkering` og så tager han blink på og kører længere ind på fortorvet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

 

uandset hvad om han har blink på eller ej er en bøde på 10 tusind stadig ikke helt fair.

 

Det er på ingen måde irrelevant, at du fjerner der hvor du teknisk set lyver for mig?

Jep vi havde en lille snak bag efter, men det gør jo ikke at du ikke skal lade vær med tage den video med, bare fordi du ved at du selv har gjordt noget dumt.

Det er fuldstændigt spild af min tid at du lyver.

 

Fortsæt god aften

//Manno

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg også skriver er jeg ingen gang sikker på jeg fik det med i videoen da jeg skal sidde og gemme det hele tiden, men når han kalder mig en fucking idiot, og han er flabet og ikke hører efter hvad jeg siger er det fuldstændig op til mig om det er 2k eller 10k. 

Det kunne lige så godt være arrest når han ikke hører efter hvad politiet siger og at han lyver over for mig med at han holder lovligt.

 

ved godt du prøver forsvarer dig selv, men som staff burde du se hans video inden han har noget at sige.

Jeg sagde jo tydeligvis sandheden udover det der med jeg sagde ilm.

Han har brudt mange ting, for det første stak han dig en løjen, ved godt at jeg glemte at sige jeg sagde ilm, men det tænker jeg ikke er så galt igen.

+ han hører ikke efter hvad jeg siger, han er flabet, siger jeg er en idiot og jeg kan rende ham, og han nævner ting der intet har med rp at gøre.

jeg har taget min straf men syntes ikke han skal slippe for det her, fordi det han gør spildte meget af min tid og din...

Men det er ikke op til os, det er op til emoyly i guess?? 

Men det du gjorde burde du have hørt på mig lidt mere, da jeg sagde at jeg ikke var sikker skulle du som staff se videoen og afgører det, nu kommer jeg med tydelige beviser...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sagde bare sandheden, og alt det andet diskustion ved du også godt var børnehave diskustion, ved godt jeg sagde at jeg ikke gjorde ham noget da han sagde fucking idiot, men det der er intet i forhold til hvad for en case han startede.

Jeg tog jo også min straf, men hvorfor får han intet manno?? 

Er det ven eller gang member eller hvad er din forklaring til det.??

Du havde ingen beviser på noget i casen, i sådan en typisk case der ville admin sige ingen beviser ingen case..??

Altså du har fået alt nu, og han skal have sin straf det burde du også indse.

Link til kommentar
Del på andre sites

God aften igen.

 

Børnehave diskution?

Vi snakker helt stiller roligt hvor at jeg føler at du hele tiden modsiger mig, og begynder at små råbe lidt.

 

Det med at du bare siger sandheden, syntes jeg er spild af både din og min tid.

Du var meget flabet og syntes at zork skulle bruge mere tid på casen fordi jeg ikke var “højt nok” oppe i admin systemet.

Hvor efter jeg siger, mig og zork er i det samme rank.

Her efter vælger du så at sige at du vil have ham hen til dig fordi du ikke stolte på mig.

Jeg siger så at zork ikke gad, men måske Maloni kunne komme, ham gad du på ingen måder at snakke med og sagde at “ham kendte du for godt”.

 

Fortsæt god aften

//Manno

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg beder zork om at komme, var det relateret til at jeg gav 10k for det han gjorde, og at ham stoler jeg mere på, da det lød meget som om det hele var mig der havde gjort noget galt, da vi så snakkede i casen prøvede jeg hele tiden at forklarer hvad der skete men du ventede hele tiden på at jeg sagde noget forkert så du kunne hænge mig op i det med at jeg løj, det at du er i gang med ham syntes jeg lidt gør at du holder med ham, for hver gang jeg prøver sige noget spørger du er du helt sikker på det, hvor jeg så siger jeg er ret sikker, problemet ved det er at du så ikke hans video du tog hele tiden fat i mig og alt muligt pis, og jo alt andet var børnehave diskustion.

Han skal have en straf for det han gjorde, han spildte alt for meget af min tid.

Men jeg vil gerne se hans video fordi han løj tydeligt, og han spildte vores tid, så nu spørger jeg endnu engang, hvorfor får han ingen straf.

 

det er tydeligt du holder med ham og det kommer du ikke uden om, for med ingen beviser kan en admin ikke tillade sig at gøre det der.

Og nu kommer jeg med de beviser du havde brug for og bum der har du dem, og jeg vil gerne have han skal have en straf, han brød, løgn, spilder admins tid, og han gjorde en masse ulovlige ting i rp situationen. + han siger staff og jeg bryder regler i rp.

Jeg har taget mine 300 sec, men jeg vil gerne have han skal have en straf, giv mig en forklaring på hvorfor han ingen straf har fået..??
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

 

Grunden til at han ikke fik en straf var fordi at de her videoer først er kommet frem i lyset nu.

Men jeg vurderede ud på at i begge havde den samme historie om tingene.

Vis du havde grebet ind og sagt det her passer ikke, eller vist mig videoen havde du ikke fået nogen straf og alt dette ville ikke være sket.

 

//Manno

Link til kommentar
Del på andre sites

Men du var så hård i ordene, jeg sad og var pisse usikker og anede ikke hvad der var rigtigt eller sandt, en ting jeg ved var at jeg gjorde mit arbejde, men hvorfor så du ikke hans video?? det bør du gøre som staff, du havde heller ingen beviser så i terorien kunne du ikke jail mig for noget du ikke ved.

Og at videoen kommer nu giver dig også ret til at give ham straf.

At jeg var usikker og han var så sikker betyder jo bare at videoen kunne afgøre men den valgte du ikke tage i brug. 

Og det der med videoerne først kommer nu, betyder ikke at han ingen ting skal have for det.....

Du sidder bare og forsvarer ham.

Og han har ingen ret til at slippe, for han var røv irreterende.

Og han spildte vildt meget af min tid hvor jeg faktisk skulle ned og spise, så hvis han ingen straf får, så er der noget fuldstændig galt.

Men jeg vil gerne have en høj admin eller lignende kigger på de her videoer og alt det der er blevet sagt og skrevet, for i teorien var det ham der gjorde noget galt, og du som admin burde bruge dine ting som kan bevise.

Men nu hvor du hele tiden siger videoerne først kommer nu, det giver ham ingen ret til at slippe, giv mig en forklaring på hvorfor han ingen straf får....

Mine videoer kom ikke særlig lang tid efter vores case var færdig, og da beviserne kom var blackmamut stadig inde, så forstår ikke hvad fanden det er du har gang i??

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Godmorgen.

 

Undskyld jeg spørg men hvordan kan du være usikker?

Det var jo dig som var der, hvordan kan du så være usikker.

 

Det med at jeg forsvare ham, kan jeg stadig ikke forstå?

Har på ingen måde forsvaret ham, men der imod var i meget enige i hvad der skete.

DET VAR DET jeg vuderede ud for, som du selv siger var du usikker i hvad der skete så i sagde det samme.

Havde du blot sagt dette passer på ingen måder havde jeg lyttede dig, derefter ville jeg have vuderet men i var meget enige i selve "hovede historien".

 

 

Fortsæt goddag! 🙂

//Manno

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du lytter til vores case video altså video 2, så hører du jeg siger næh du kaldte mig idiot eller spasser hvor efter han siger nej jeg gjorde ikke og så siger jeg til ham at det gjorde han, der skulle du have brugt hans video, og det med jeg var usikker, jeg havde sgu da glemt hvad han havde kaldt mig.

Og han har løjet for dig, så han skal have en straf for det.

Og han spildte fucking meget af vores tid, men sig hvorfor at du ikke brugte hans video, jeg sagde ikke på noget tidspunkt at han ikke havde kaldt mig idiot eller spasser.

Grunden til du jailer mig var fordi han ikke havde blink på og det havde han IKKE, så drop det.

Han løj både om blinket på bilen, og at han kaldte mig ting, og lad mig lige skrive de ting han gjorde for bøden, først kaldte han mig en fucking idiot, bagefter lyver han overfor mig med blink + han kalder mig idiot igen, og han satte kegler om min bil selvom jeg bad ham stoppe, så hvis 10k er for meget ved jeg fandme ikke om du har prøvet at være i virkeligheden.

Det sjovt du kalder mig flabet, når du står og lukker en masse lort ud der ikke passer og jeg bare siger sandheden som du kan se i videoen, og det der med at råbe og skrige tror jeg ikke du skal snakke for meget. Der er vi vist lige gode om den. "HAN HAVDE JO LIGESOM BLINK" som du selv sidder og skriger om, selvom du tydeligt kan se han ikke havde det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Mathias.

 

Det er rigtigt svært for mig at høre han lyver når du ikke uploader den video, så er det jo klart jeg ikke kan høre det.

Det med jeg "råber" var fordi du spurgte om det samme en masse gange, hvilket også var en fejl fra min side.

 

Alt i alt er det egentligt min fejl, beklager meget og det kommer ikke til at ske igen

TheBlackMamut vil selvfølgelig også få en straff så hurtigt som muligt.

 

Jeg undskylder meget.

Rigtig god aften.

//Manno

Link til kommentar
Del på andre sites

Det helt i orden :) 

Gider ikke være uvenner med en staff for så går det aldrig godt kan man sige...

Jeg skulle self også have vist videoen men jeg havde ikke skænket det en tanke :( 

Jeg blev bare ret sur, da jeg tit syntes at mamut er ret flabet overfor mig.

Men ja, god aften.

Men en anden gang, så inden du prøver og argurmentere for en masse du ikke ved noget om, så se lige mine beviser inden :)

Du skrev for ikke så lang tid siden at han havde blink på efter jeg havde sendt video beviserne, jeg ved ikke om du ser netflix imens du kigger mine beviser igennem, men det var ret tydeligt vil jeg hilse og sige.

Men lad os stoppe den her...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.