Hop til indhold
Stavox

[Solved] De bedste settings in-game


Bjørnen

Recommended Posts

Heeeeeeeeei Jeg kunne ikke finde en ligende tråd, men hvis der er en så undskyld.

Jeg ved jo at der sidder nogen personer med styr på computere her inde. Derfor tænkte jeg på hvad de bedste settings ville være for mig in-game.

 

Mine specifikationer: 

 

imageproxy_php.png.dcf0f18782beb415eb2c12b78a02355e.png

 

 

Lige et mere spørgsmål - Findes der også gode Steam settings? ( startparametre 

 

 

Jeg håber i kan hjælpe

Hilsen Bjørn

Link til kommentar
Citat

Endnu en tilføjelse til dette, er at sætte Garrys mod til Windows 7 kompatibel (Såfremt man kører windows 10) - Lund

Hvis man har brugt de cfg parameter som metro har skrevet, og måske også gøre som Lund har forslået.

Så ved jeg ikke rigtig om der er mere man kan gøre, for resten af det kommer nok mest an på serveren.

Og så vidt jeg har forstået kan man ikke rigtig gøre så meget mere ved den, da serveren ikke kan kører spillet med multi-theaded/eller multi-core, pga spillet ikke originalt er lavet med det. Så fordi en server skal kunne trække 70 spillere på engang, med kun 1 core brugbar, og en del addons så er det vist derfor at FPS er meget svær at få op.

 

Men man kan som sagt have den cfg som en basal boost, og slå multicore til i scoreboardet, og hvis du kan klarere at dit info panel ser lidt underlidt ud i bunden, kan du også skrive "fpsboost" i consolen på serveren, for at forbedre det lidt.

Måske en eller anden har et mere teknisk tip man kan gøre ved gmod, så det kører endnu bedre. 🤔

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.