Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politimænd og bankmænd


West

Recommended Posts

Som det ser ud lige nu, har en borger lov til at gå ind i en bank. Spawne deres printere, for at gå betjent. Derefter vente på, bankmanden klikker 'E' på printeren, og så ransage bankmanden med grunden eksplosioner.

Jeg føler generelt ikke, at det her er fair på nogen måde, hvad synes i?

Link til kommentar
1 minut siden, Bims skrev:

Som det ser ud lige nu, har en borger lov til at gå ind i en bank. Spawne deres printere, for at gå betjent. Derefter vente på, bankmanden klikker 'E' på printeren, og så ransage bankmanden med grunden eksplosioner.

Jeg føler generelt ikke, at det her er fair på nogen måde, hvad synes i?

 

Jeg synes der burde komme en regel imod det...

 

Link til kommentar
2 minutter siden, Bims skrev:

Som det ser ud lige nu, har en borger lov til at gå ind i en bank. Spawne deres printere, for at gå betjent. Derefter vente på, bankmanden klikker 'E' på printeren, og så ransage bankmanden med grunden eksplosioner.

Jeg føler generelt ikke, at det her er fair på nogen måde, hvad synes i?

Helt enig, det giver jo ingen mening.

Det er også lidt mærkeligt at man kan det, men fair nok syntes klart dette skal tages op.

- Manno

Link til kommentar
6 minutter siden, Manno skrev:

Helt enig, det giver jo ingen mening.

Det er også lidt mærkeligt at man kan det, men fair nok syntes klart dette skal tages op.

- Manno

Tænker ikke det her er et problem, hvis i tillader spillerne at gøre dette (selvom jeg syntes det lyder lidt som job abuse) så kan @Dynn bare gøre så de ikke eksploderer, men forsvinder helt silent.

Link til kommentar

Er det ikke bare at få fjernet explosioner fra printers hvis de bliver fjernet med grunden ejeren er gået betjent?

 

1 time siden, Jan T skrev:

Tænker ikke det her er et problem, hvis i tillader spillerne at gøre dette (selvom jeg syntes det lyder lidt som job abuse) så kan @Dynn bare gøre så de ikke eksploderer, men forsvinder helt silent.

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.