Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Chuck Norris


Joergen

Recommended Posts

Jørgen Slaskestang:

STEAM_0:0:88708432

Chuck Norris 

STEAM_0:0:39323916

Det der skete var at jeg kørte ned fra villaerne mod Rema 1000 og så en bus blive jagtet af politiet, bussen stoppede ved Rema 1000 og politiet tvang dem ind i Rema med stun sticks. Jeg går ned og ser hvad de laver og så tvinger Chuck Norris mig ind i Rema, han ejede dørene og valgte at låse os inde. Teknisk set er det vel kidnap af politiet? De lod mig ikke komme ud. Jeg prøvede at kalde på en admin, men der skete ikke noget. Der valgte han at fjerne min case og efter det forlod jeg serveren for der var gået 5-10 minutter og mine printere var eksploderede og jeg måtte ikke komme ud. 

Jeg har desværre ikke noget bevis, men håber at Chuck Norris kan mande sig op og indrømme at hvad jeg siger er sandt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MagnusBagnus.

Vi må se om jeg kan mande mig op 😉

Det der sker at vi er efter en  bus med rigtig mange mennesker i,  jeg kan ikke huske hvem der var der præcist men der var mange 10-12 stykker. At du så vælger at gå hen til os er lidt dumt, vi kan ikke holde så meget styr på de personer der var med til at kunne vide at du ikke var med.

Hvis du bare havde holdt dig på afstand var det ikke sket, så i bund og grund er det din egen skyld at du vælger at blande dig.

Det kan godt være det du siger er sandt, men når der i forvejen er 10-12 skrigende/grinende mennesker så er det lidt svært at se du ikke var en af dem.

Grunden til at i blev lukket inde i Rema var at vi bedre kunne holde styr på jer indtil der kom en gruppevogn som i kunne blive kørt til spawn i.

 

Håber at jeg manede mig ordenligt op 😉

Godt nyt år!

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, MagnusBagnus skrev:

Jeg går jo bare hen og ser hvad der sker.

 

Præcis. Som Chuck siger, kan man jo ikke skelne mellem dig og de 10+ mennesker, der var ombord på bussen.
Så hvis du havde holdt dig på afstand, var du jo ikke blevet forvekslet - men det gjorde du ikke. Det var et valg, som du valgte at tage. 

 

Når man tager et valg, kommer der som oftest en konsekvens eller en reaktion på det valg. Konsekvensen her er så, at vi forveksler dig med de andre passagerer. Sådan er livet. Jeg kan da personligt godt forstå, at man er irriteret over at være tilbageholdt af politiet indtil ens printere eksplodere, men det er altså også en konsekvens af dit valg, og det er noget man bør tage med i ens RP-oplevelse. Det hjælper bare ikke ligefrem noget at blive sur over, at du tog et valg som du senere fortrød. Spil spillet og lad være med at blive sur på andre end dig selv, når det ikke går som du vil have det.

 

Din staff-klage har intet med staffarbejde at gøre - ej heller har der været nogle regelbrud. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.