Hop til indhold
Stavox

[Solved] STAFF KLAGE


Cyrtox -_-

Recommended Posts

Jeg bliver banned for at svine staff til pga jeg bliver arrestet for at have kørt en betjent ned når jeg bliver kørt ind i af en mekaniker lastbil så jeg braver en i betjenten så bliver jeg arrestet af det når det er mekanikerens skyld at betjenten dør.  jeg for at hvide fra admin at det er min skyld når mekanikeren køre ind i mig og så bliver jeg sadfølgelig irriteret ióg siger (så er  man ikke dummere end dum) hvor jeg så bliver banned

 

 

Staff: Zork

Mig: Nicklas Pedersen

Betjent: jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Nicklas.

 

Jeg valgte at give dig ban grundet du taber din case og herefter vælger du at blive agressiv og begynde direkte og svine mig til. Dette synes jeg ikke var acceptabelt, og det synes jeg du skal lærer noget af, dermed har du også kun fået 2 dage. Dog vil jeg stadig mene, du har kørt en person ned, og du tager straffen for at gøre dette. 

 

- Zork

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.