Hop til indhold
Stavox

[Solved] NubCake


the gangster

Recommended Posts

Dit ingame navn:victor ratgen ak47
Staff ingame navn:NubCake
Dit SteamID:STEAM_0:0:133630164
Staff SteamID:STEAM_0:0:13065718
Forklar situationen:min ven skyder på en politi bil ved et uheld også spøger han om det var mig også siger jeg nej men så siger jeg det var ratgen også banner han mig i en dag 
Bevis:ratgen, marcorved men ikke optaget i dag 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites


Der blev skudt fra jeres base af helt random mod politibilerne der kørte forbi.

Der bliver så kaldt en case på jer hvor jeg vælger at spectate ham mens han kører forbi og bliver bekræftet i at i skyder mod/på ham.

Jeg kommer så op til jer og nævner det med de random skud og du vælger så at sige til mig at der ikke blev skudt fra jeres base af, hvor jeg jailer dig til at starte med.
Og pludseligt efter jailet indrømmer du så at det var fra jeres base af samt at det var din ven der skød.

Jeg vælger så at give dig ban fordi du løj fra start i en dag.

Hvor din ven så får jail for at han kan læste reglerne imens.
Han vælger så at forsætte i pm lidt efter. Og stopper efter at have svaret ham 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, the gangster skrev:

NubCake
Dit SteamID:STEAM_0:0:133630164
Staff SteamID:STEAM_0:0:13065718
Forklar situationen:min ven skyder på en politi bil ved et uheld også spøger han om det var mig også siger jeg nej men så siger jeg det var ratgen også banner han mig i en dag 
Bevis:ratgen, marcorved men ikke optaget i dag 

jeg prøvet at sige det var ratgen helle tiden men du sadge bare jeg skulle være stille

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, the gangster skrev:

jeg prøvet at sige det var ratgen helle tiden men du sadge bare jeg skulle være stille

 


Jeg har ikke sagt du skulle være stille, da du selvfølgelig skal have lov til at forsvare dig.
Men du nævnte altså først din ven efter du fik jail.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Der har jo tydeligvis været en eller anden form for miskommunikation - hvilken part der så er skyld i det er uklart. Ud fra dit bans længde virker det til, at Nubcake allerede har taget højde for det.

 

Derudover så er det jo lige præcis det der som dig og din ven laver på serveren - I sætter baser op for at stå og skyde efter bilerne der kører forbi. Så din troværdighed er ikke ligefrem super god - men det er pudsigt, at i begge de staffklager du har lavet, så har den pågældende staff ifølge dig løjet. Jeg tvivler på, at det er sagen her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.