Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff-klage - Maloni


D A L L E

Recommended Posts

Dit ingame navn: Dalle
Staff ingame navn: Maloni
Dit SteamID: STEAM_1:0:151918921
Staff SteamID: STEAM_0:1:117653559
Forklar situationen: Denne klage indeholder flere problemer. De forskellige situationer vil være beskrevet nedenfor.
Bevis: Denne klage indeholder flere problemer. Beviser for de forskellige situationer, vil stå under under beskrivelse.

 

Situation 1

@JackS@DarkMoon, Søko og jeg var igang med at pd-raid. @Maloni havde sat en pd base op. Vi fik skudt alle betjente og var endelig bare igang med at få klaret det sidste, da pd-basen pludselig blev slettet. Vi gjorde ikke så meget ved det, og raidede bare videre. Maloni havde skiftet job fra betjent, og kører med Martus ind på pd som tyv/borger. Jeg siger derfor at de skal kører ud, hvilket de nægter, jeg siger at de skal kører ud 3 gange (Kan høres på videoen). De vælger ikke at kører ud så jeg begynder at skyde på dem, Martus begynder derefter at bakke ud fra pd. Jeg forsætter mit skyderi og ender med at sprænge bilen, Martus og Maloni dør. Kort efter tp'er Maloni til JackS og spørger hvorfor vi har skudt dem, JackS siger at de har været inde på pd og ikke kørt ud når jeg bedte om det. 

Video bevis:

https://vimeo.com/307136506 

 

Situation 2

Under vores pd-raid vælger Maloni at slette pd-basen, Maloni var klar over at vi raidede, både skyldet at han var politi og blev dræbt og at han er staff så han kan se når det er færdigt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.