Hop til indhold
Stavox

Hvad spiller folk i skole tiden?


Sunix

Hvad spiller I?  

52 stemmer

  1. 1. Hvad spiller I?



Recommended Posts

2 timer siden, John Frandsen skrev:

ellers så ser jeg bare Netflix det er meget nemmere

Det gør nogle piger i vores klasse i timerne nogle gange, og fordi jeg ved de syntes jeg er irreterende, siger jeg det til lærene, bare for at være provokerende. Men det er jo alt bare kærlighed.<3 👲

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, xKow skrev:

Det gør nogle piger i vores klasse i timerne nogle gange, og fordi jeg ved de syntes jeg er irreterende, siger jeg det til lærene, bare for at være provokerende. Men det er jo alt bare kærlighed.<3 👲

i realiteten er du bare en SNITCH.

 

Og foresten er jeg stoppet med at se Netflix henne i skolen. Fordi hver eneste gang jeg gør, så er der enten nogle der bliver brutalt dræbt eller bollet. Og det er ikke altid lige nemt at forklare til læreren.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Bims skrev:

i realiteten er du bare en SNITCH.

 

Og foresten er jeg stoppet med at se Netflix henne i skolen. Fordi hver eneste gang jeg gør, så er der enten nogle der bliver brutalt dræbt eller bollet. Og det er ikke altid lige nemt at forklare til læreren.

Kender jeg godt :cat:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.