Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage mod - Kaistar


jule_yoda_simon

Recommended Posts

Dit ingame navn: Carsten Simonsaan
Staff ingame navn:Kaistar
Dit SteamID:STEAM_0:1:77529765
Staff SteamID:STEAM_0:0:79267068

Forklar situationen: Kaistar er meget Arogant. og historien bag mit udrøb er at jeg forsøgte at lave en adminsag med en anden admin pga. jeg syntes han random demotede mig så midt i admin sagen kommer han siger til den admin jeg snakker med at han 
tager den. jeg vælger så at snakke den videre med ham. men efer lidt talen kan jeg mærke han forsøger at sætte sig over mig pga han er jo "rigspolitichef" og "admin". så jeg kunne aligevel ikke få ret. så jeg tilkalder den anden admin og han har 
jo så misset meget af casen og det er svært for ham og finde hoved og hale. så jeg siger at vi så bare er nød til at afslutte den her pga jeg har ingen mulighed for at få ret så jeg siger at jeg istedet bare 
må skrive en klage på forum. så svare kaistar så ja prøv!. 

jeg syntes det er et problem at en admin forsøger at hæve sig over sin klienter og blander sig i admin cases på den måde nå de er mod ham.


Bevis: har intet bevis da de optagelser jeg tog er "ødelagt" pga. en på skype snakker ind over :D
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Carsten.

Det starter sådan at jeg tænder min radio efter at jeg som altid har den slukket, hvor jeg så hører dig og en anden tale aaaaalt for meget på den. Jeg vælger at give jer et par chancer hvor du ikke vælger at lytte. Jeg demoter dig derefter med grunden "Slukker ikke for den satans radio" eller noget i nærheden af det. 

 

Du kalder så bagefter (Som er helt ok) også kommer @xKow og tager din case. Xkow vælger så at skrive til mig omkring at jeg skal TP til ham.  Det med at du siger "så jeg tilkalder den anden admin" det er jo helt forkert. Det var mig der kaldte på Xkow igen da jeg ville have en mening omkring det hele. Xkow lukker casen da hans mening var at jeg demotede dig fordi du ikke lyttede til hvad jeg sagde.

 

-Kaistar

Link til kommentar
Del på andre sites

 

2 timer siden, SxBot skrev:
2 minutter siden, Kaistar skrev:

Hej Keistar jeg vidste ikke at du blev bedt om at komme 🙂 så det må du undskylde jeg mener ikke selv jeg snakkede meget over radioen men det er nok bare en vurderings sag 😄  jeg svare dig ikke (lytter ikke) pga jeg havde travlt med en sag der var politi realateret.                 nå jeg høre dit syn på sagen her efter "kampens hede" kan jeg godt se at jeg har misforstået nogle ting. jeg føler dog stadig at der var den holdning at jeg ikke rigtigt havde noget og sige.   

 

men alt i alt tror jeg bare jeg trækker min klage tilbage fordi jeg ikke syntes der er nok fyld i den efter dit tilbagesvar 😄

                

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Takker for din forståelse.

Lad os bare sige alt det her er baseret på en misforståelse.

@Willy

 

EDIT:

Efter at gennemgå hvad der er sket kan jeg godt indrømme at jeg havde en meget kort lunte grundet jeg var ret træt på det tidspunkt.

Jeg plejer ikke at have sådan en kort lunte når det kommer til radiobrug. Du må virkelig undskylde hvad der skete igår. Jeg kan godt se det hele er ret dumt gjordt fra min side. 

Håber ikke det sker igen og hvis det gør så er det ikke fordi jeg har noget imod dig som person, men nok grundet noget helt andet.

Håber vi kan arbejde som politi i den nærmeste fremtid.

 

-Kaistar

Link til kommentar
Del på andre sites

På 14/12/2018 den 9:37 AM , Kaistar skrev:

Takker for din forståelse.

Lad os bare sige alt det her er baseret på en misforståelse.

@Willy

 

EDIT:

Efter at gennemgå hvad der er sket kan jeg godt indrømme at jeg havde en meget kort lunte grundet jeg var ret træt på det tidspunkt.

Jeg plejer ikke at have sådan en kort lunte når det kommer til radiobrug. Du må virkelig undskylde hvad der skete igår. Jeg kan godt se det hele er ret dumt gjordt fra min side. 

Håber ikke det sker igen og hvis det gør så er det ikke fordi jeg har noget imod dig som person, men nok grundet noget helt andet.

Håber vi kan arbejde som politi i den nærmeste fremtid.

 

-Kaistar

 

Jeg kan sige det samme var sku også lidt dum og irrtieret fra starten hehe Sorry 😕

 

så det var bare os begge der var lidt mærkelige den aften hehe 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.