Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mohammed SpritBillist Rda og spawner bil


Mægtig

Recommended Posts

Dav ;) 

Mohammed SpritBillist stoppede min ven i en bil og sagde at han skulle vise id, men i det samme som han bad om at se id stunner Mohammed ham og sætter ham i jail så han slet ikke kunne nå at få sit id frem. Derefter går mohammed så over til mig og sætter mig i jail uden grund, han sagde ikke noget til mig og jeg havde ikke gjort noget, han satte mig bare i jail. En sidste ting, jeg er nogle andre gutter har set ham gå rundt og spawne hans biler som det passer ham, total abuse alligevel. gg håber i gør noget ved dette kæmpe problem.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mægtig.

1. Du følger ikke skabelonen.

2. Kan ikke spawne biler ude i det blå. Var i case der forsvinder den. Efter casen så kommer den tilbage til det normale. intet abuse der.

3. Jeg valgte og sætte jer i fængsel eftersom i ikke adlød min ordre. Bedte jer om id men i valgte ikke og give mig det. 2 af jer viste ikke id hvilke jeg bedte om, den sidste stod og skød efter mig med en m82.

4. Eftersom i er kriminelle må i ikke hjælpe politiet jo i smadrer ind i ham for at stoppe ham. Men eftersom i brager ind i siden på ham stopper jeg jer da i ikke skal gøre det.

5. Når i ikke viser id som jeg sagde til jer så ryger i direkte i fængsel.

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.