Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Manno


Red™

Recommended Posts

Ingame navn: RedTM

Staff Ingame navn: Manno

 

Forklarer hvorfor du klager: Det starter med at der er nogle udenfor vores base de har måske sat der i 3 - 4 minutter så en fra vores gang snitter porten så den går op også dem i bilen bruger NOS til at køre hurtigt ind i vores garage så råber vi at de skal gå ud mindst 2 gange så før vi skyder  råber jeg at de skal køre ud også begynder vi efter vi har sagt at de skal køre ud at skyde på dem vi opner porten så de kan komme ud efter kalder de på staff også kigger staff på den video dem i bilen har og så siger staff at vi skyder på dem før vi råber at de skal køre ud selv om man kan se i video i slow motion at jeg råber før jeg skyder og så giver staff mig ban i 10.080 minutter for at lyve i en case når jeg over hoved ikke lyver i casen

 

Her er videon af dem der køre ind og hvad vi siger.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Red.

 

I videoen siger i, at der er KOS, men jeg kunne simpelthen ikke finde KOS-skiltet, da jeg fløj forbi basen.

 

Jeg spurgte dig et par gange om du var sikker på, at i sagde "gå ud" inden i skød på bilen, det var du meget sikker på, at i sagde op til flere gange, så sikker, at vi fik Martus til at uploade sin video på det.

 

Som du kan se i video ovenover, passer dette ikke helt derfor bannede jeg dig i en uge med grunden lyver for staff.

I skød på deres bil op til flere gange, inden der blev sagt "gå ud".

 

Glæder mig til at høre mere fra dig.

Hilsen Manno.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej manno prøv og sæt den i slow motion det ham der går over i venstre side og ham der siger gå ud han har ingen gang trukket våbnet frem på det tidspunkt det er mig der er over i højre side og skyder efter dem. Hvis du sætter den i slow motion som sagt så kan du sagtens se det og høre det.

🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, NateZero skrev:

Hej manno prøv og sæt den i slow motion det ham der går over i venstre side og ham der siger gå ud han har ingen gang trukket våbnet frem på det tidspunkt det er mig der er over i højre side og skyder efter dem. Hvis du sætter den i slow motion som sagt så kan du sagtens se det og høre det.🙂

 

Det første der bliver sagt i videoen, er dig der råber et eller andet uklart som "fuck af." Det er dog overhovedet ikke tydeligt, men kort derefter vælger du at skyde på bilen, og derefter beder du dem om at gå ud mens dig og dine venner fortsætter med at skyde på bilen. Desuden - hvad i alverden er meningen ved at sige, at der er KOS oppe, når det ikke er tilfældet?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, NateZero skrev:

Hej Houston som du kan se skyder red først efter han siger gå ud og grunden til der åbenbart ikke var KOS oppe var at vores ven som havde basen lige havde slettet det fordi han skulle ud og spise. 🙂

Ja, Red skyder først selv efter han siger gå ud. Men lige netop dig NateZero, du skyder på bilen allerede 00:06. Først derefter siger Red: "Ud." Hvorefter Martus prøver at bakke ud af garagen, hvor han bliver skudt af jer alle. Den første dig løsner skud er dig, og der er der ikke blevet sagt andet end dit uklare råberi. Har vi set samme video?

Link til kommentar
Del på andre sites

Houston det er netop det jeg mener så lyver red jo heller ikke? Og red siger ud 2 gange. Men man kan kun høre det halvt den ene gang han siger det. Jeg begynder så at skyde da de er ved at bakke mig ned fra min synsvinkel.

 

Så han løj ikke på nogen som helst måde han sagde at de skulle gå ud flere gange i hvilket han gjorde siden han sagde ud 2 gange ikke en.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, NateZero skrev:

 red siger ud 2 gange. Men man kan kun høre det halvt den ene gang han siger det. Jeg begynder så at skyde da de er ved at bakke mig ned fra min synsvinkel.

 

Red siger det en gang ud fra videoen. 
Men I skyder på dem hele vejen fra garagen, hvor de blot prøver på at komme ud. 
Hvor i videoen ser du, at Red beder dem flere gange om at gå ud?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.