Hop til indhold
Stavox

[Solved] MRGreen Staff-Klage


Gamma Lightning Beam

Recommended Posts

Dit ingame navn: Abdullah Singh
Staff ingame name: MRGreen

Dit SteamID: STEAM_0:1:47435074

Staff SteamID: STEAM_0:1:177894964

Forklar Situationen: Situationen er meget simpel. Mig og min ven kører i bil, da vi så kommer forbi en stor base med 3 bevæbnede kriminelle udenfor i deres "KOS"-zone. Vi kører op til dem, og holder UDE foran både deres grund og KOS-zone.
Herefter siger de "kør væk eller vi skyder jer". Jeg havde kunne forstå og respektere det hvis vi var inde i deres KOS-zone, men det var vi ikke - vi var på den offentlige vej. Da mig og min ven ikke lader folk tale ned til os på den måde, så vælger vi at forsvare os selv fra deres skyderi, og vi vælger at køre en af dem ned for at markere, at vi ikke finder os i det. Husk at de truede os, så vi gjorde det i selvforsvar. Derefter kommer MRGreen og Car-Banner mig. Dette synes jeg er mærkeligt, da jeg ikke brugte min bil som et våben, og jeg havde en god grund, altså selvbeskyttelse. MRGreen nægter at tage en case om det, og ser direkte på mig som "the bad guy". Jeg synes at dette er yderst dårligt arbejde fra en Staff-ansat, som, på papiret, burde lytte til begge former for historien, men nægter at gøre netop dette.

Bevis: Jeg har ikke noget optagelse eller noget, men jeg har i hvert fald mindst ét vidne hvis I mangler bekræftelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Abdullah Singh.

Jeg var i et par cases i dag, hvor i har haft cop baited. Jeg vælger derfor at spectate few sandberg. Efter at have spectated Few sandberg ser jeg dig der køre bevidst ind i en person, Brud på regl "1.15: Bilen er et transportmiddel, ikke et våben. Det er tilladt at køre rundt i den. Kører du en spiller ned med vilje resulterer det i carban. Dette gælder også, hvis du bruger den som våben. Det eneste tilfælde hvor det kan blive retfærdiggjort, er hvis en person går ud foran dig, og du ingen mulighed har for at undvige."

Jeg ser intet problem i at du får carban eftersom du bevidst køre ham ned. 

 

Mvh. MRGreen 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.