Hop til indhold
Stavox

[Solved] Søger en Porsche


Olivers_Lan

Recommended Posts

1 time siden, Reyn skrev:

Sig nu bare hvor mange penge du har at bruge på den, lad nu vær med at være så tungnem

jeg har ikke rigtigt nogle penge kun hvis jeg sægler min porsche spider. men når jeg betaler dig, skal jeg jo købe den i cardealeren får 8,5mil så jeg har ikke nok til at give dig pengene:(

 

Link til kommentar
21 minutter siden, oliver_CSGO skrev:

jeg har ikke rigtigt nogle penge kun hvis jeg sægler min porsche spider. men når jeg betaler dig, skal jeg jo købe den i cardealeren får 8,5mil så jeg har ikke nok til at give dig pengene:(

 

Du skal ikke betale 8,5 mil for den i cardealeren, når du køber den på bilmarkedet er den din, men du har stadig ikke svaret på hvor meget du har at bruge, så folk ved om de vil sælge til den pris 

Link til kommentar
1 time siden, oliver_CSGO skrev:

Tak<3 det er min første gang jeg prøver det:)

Jeg ville give 7mil

 

I cardealeren er det udelukkende med at få bilen. Du kan KUN købe den gennem bilmarkedet, og den laveste pris jeg har set indtil videre er nok 20-25 mil. Sååå.. hvis du skal have den, så skal du spare lidt mere op tror jeg, ved mindre du kan finde en virkelig god pris.

Link til kommentar
25 minutter siden, Sunix skrev:

I cardealeren er det udelukkende med at få bilen. Du kan KUN købe den gennem bilmarkedet, og den laveste pris jeg har set indtil videre er nok 20-25 mil. Sååå.. hvis du skal have den, så skal du spare lidt mere op tror jeg, ved mindre du kan finde en virkelig god pris.

shit det er dyrt

 

Link til kommentar
1 time siden, oliver_CSGO skrev:

shit det er dyrt

 

Bruv.. No shit det dyrt. Skaf pengene istedet for at blive så sur over prisen. Panemera er ikke en nem bil at få, hvilket der også er en god grund til. Der er da en grund til folk sælger baser, dyrker weed og har printere.. det tager tid.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.