Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på - lani


Pleb

Recommended Posts

Dit ingame navn: Monada
Staff ingame navn: lani
Dit SteamID: STEAM_0:1:207570461
Staff SteamID: STEAM_0:1:156321375
Forklar situationen: Jeg ser NormaNN stå med våben fremme, derfor stopper jeg min bil, pludselig begynder lani at skyde på mig, hvor jeg så prøver at tase ham, jeg skriver så til ham at han ikke sad i bilen og at han ikke måtte skyde mig, jeg startede åbenbart med at tase efter ham, hvilket jeg ikke gjorde
Bevis: Skyde: https://plays.tv/video/5c0b81e226f8c2912d/lani-mener-jeg-tasede-efter-ham-hvilket-jeg-gjorde-dog-f-rst-da-han-har-skudt-p-mig-       Case: https://plays.tv/video/5c0baac4ecf0544146/lani-der-lyver-som-admin
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Som du kan se i videon har jeg et våben ud og skyder efter person der står bage dig, du kommer så løbe ind foran mig imens jeg skyder efter person som der står bage dig, så kommer jeg til at skyde dig derfor prøver du at taser mig derfor dræb jeg dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, lani skrev:

Som du kan se i videon har jeg et våben ud og skyder efter person der står bage dig, du kommer så løbe ind foran mig imens jeg skyder efter person som der står bage dig, så kommer jeg til at skyde dig derfor prøver du at taser mig derfor dræb jeg dig.

@lani Det er altså møj tydeligt at du prøver at dræbe mig til at starte med, erkend din fejl, og så kan vi lukke casen her

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, lani skrev:

Ja jeg var dårlig til ramme, det tog mig 4 macs til dræbe ham

 

@lani Det tror jeg altså ikke på, du kan ikke ramme 5 meter forbi. Umuligt. Medmindre du har aimbot + hvis du var dårlig til at ramme, hvorfor fik jeg så ikke mine ting tilbage? Da jeg pm'ede dig...

16 minutter siden, Monada_ skrev:

 

 

https://plays.tv/video/5c0bb7751e1c1bb3dd/samtale-med-lani-vi-er-stadig-ikke-kommet-med-en-konklusion

Hvad skal vi gøre @lani

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for klagen, Monada.

 

Det ser meget spøjst ud, og det lyder meget som om Lani beder dig om at sigte på ham for at fremme en tilladelse til at skyde dig. Uagtet om det er rigtigt eller forkert, så er det svært at se nøjagtigt hvad det er der får Lani til at skyde, men ved flere genafspilninger kan jeg godt se hvad du mener med, at han ikke burde have tilladelse til at skyde dig, fordi han netop ikke sad i bilen du stoppede.

 

Det bør ikke gentage sig, og jeg beklager på Lani's vejne. Hvis noget lignende gentager sig, så bedes du kontakte mig via TS, da disse situationer er nemmere at tage sig af i en supportcase på TeamSpeak.

 

Tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.