Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - NubCake


Spider pig

Recommended Posts

Dit ingame navn: Spider Pig

Staff ingame navn: NubCake

 

Dit SteamID: STEAM_0:1:82044587

Staff SteamID: STEAM_0:0:13065718

 

Forklar situationen: Det der sker er at jeg kommer kørende ude ved vilaerne (fra tanken af) jeg ligger og kør omkring 80 ish (som er det lovlige), og politiet holder så og spære hele vejen, jeg ender med at køre ind i en porsche 918 og papa hansi vælger så at direkte arreste mig , jeg kalder til case hvor NubCake så tager casen (han var en af de betjente der var tilstede) han siger så til mig "du kørte ind i bilen og papa har fuld ret til at arreste mig for det" og det har jeg ALDRIG hørt før, siden hvornår giver det mening at arreste folk der køre ind i en anden bil? (det skal lige siges at de spærede vejen helt lige efter et sving)

 

Bevis: Tror jeg ikke er nødvendigt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Spider pig skrev:

det har jeg ALDRIG hørt før, siden hvornår giver det mening at arreste folk der køre ind i en anden bil

Hvis du påkører andre biler - ligegyldigt om de er parkerede eller i bevægelse, har du været indblandet i et færdselsuheld. Politiets opgave i denne forbindelse er at undersøge hvem eller hvad der var skyld i færdselsuheldet. Det har de konkluderet, at du har været, hvilket leder til arrest. Umiddelbart virker det fint.

 

Men hvis du kører fra tanken af mod villaerne på Evocity, og de står efter svinget, så kan du vel godt se, at der holder biler parkeret eller, at der er færdsel på vejen?

Så høj synes jeg dog ikke, at muren rundt om villaerne er. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.