Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning Pinky


Ongo

Recommended Posts

Ingame navn:  Pinky
SteamID: STEAM_0:0:132651080
IRL fornavn:  Kasper
Alder:  13 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har Ikke rigtigt været staff eller haft et staff job på en server men jeg har spillet engang imellem med nogle venner

på en privatbane og på et tidspunkt var jeg inde på en server som er lukket ned nu men der fik jeg lov til at være midlertidigt staff hvor jeg lærte at gøre nogle ting med ULX. Jeg var på et tidspunkt admin på en

CS:GO Server som faktisk var rimeligt god og folk kunne lide mig. Så blev jeg lidt sur på en og blev derefter fyret fordi jeg var for grov. Men det er lang tid siden så jeg har lært af det og ville rigtigt gerne være staff

og selvfølgelig kan jeg tale pænt det bare engang imellem kan der godt komme et lille bandeord. Men det kender alle vel til. Jeg kunne aldrig finde på at tale grimt hvis jeg blev admin en dag og var i en case.

  

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Det er jeg glad for at der bliver spurgt om for jeg har en liste omkring de ting jeg kan gøre som er godt!

  • Ingen får nogle Fordele
  • Hvis jeg er i en case med én af mine venner og han skal have en straf får han ikke en mildere én fordi han er min ven
  • Jeg ville med glæde snakke pænt også selvom jeg måske ikke bliver Staff (Det skal lige siges at jeg normalt ikke taler grimt medmindre jeg undskylder bandeordet bliver pissed off! )
  • Jeg kan være på om morgenen i weekenderne hvor der generelt Nærmest aldrig er admins på (Jeg kommer altid i weekenderne på ved en 9-10 tiden hvor der ikke rigtig plejer at være staffs online)  
  • Jeg kan Alle regler hvis nogen spørger mig om man må eller ikke må noget svarer jeg altid det rigtige fordi jeg har været nød til at læse regler så mange gang fordi jeg var usikker og nu er jeg sikker på jeg kan alle regler
  • Jeg opfører mig ordentligt og elsker serveren så kunne ikke finde på at trolle
  • Jeg kan sikre jer på at hvis jeg bliver staff en skønne dag så ville jeg hjælpe alt hvad jeg kunne
  • Som sagt så får ingen flere fordele end andre også selvom jeg hader eller elsker folk
  • Jeg ville altid have hovedet koldt i en case også selvom folk ikke forstår hvad jeg siger eller bare er lidt svære at håndtere. Jeg holder mit hovede koldt også selvom jeg bliver kaldt en lorte admin F.eks
  • Jeg er en sød Person der gerne ville hjælpe Stavox og andre
  • Jeg elsker serveren og jeg syntes selv jeg er moden jeg kan tage de ting der skal tages seriøst Virkeligt seriøst og kunne ikke finde på at pjatte i en case især ikke som admin hvis det nu var
  • Jeg kan regler
  • Jeg er ikke bleg for at sige Min Mening 
  • Jeg er sød når man først lærer mig at kende
  • Har lavet nogle ting jeg ikke skulle men jeg har lært af dem og er blevet mere moden
  • Jeg hjælper altid til for det meste hvis folk har brug for hjælp til E2 eller noget med at bygge (Jeg er Generelt en hjælpsom person)
  • Hvis folk har et problem ville jeg gerne hjælpe og få det løst
  • Jeg har hjulpet mange igennem den tid jeg har spillet på Stavox
  • nærmest alt den tid jeg har haft Gmod har været inde på stavox (1300 timer ud af 1600 timer ca.)
  • Jeg taler pænt (For det meste, Jeg kan godt finde på at sige nogle grimme ord engang imellem men det tror jeg alle gør) 
  • Jeg kan håndtere pressede situationer
  • Det er ikke sådan at jeg siger til lasse f.eks nu er du rigtig sur så jeg hjælper dig ikke hvis han bliver sur over det påstand mod påstand. forklare jeg at hvis det påstand mod påstand og der ikke er bevis så kan jeg ikke gøre mere. Han siger noget du siger noget vi kan ikke rigtigt komme videre.
  • Jeg kan godt klare nogle grimme ord fra hist og pist men jeg begynder ikke at råbe og skrige hvis der er en der taler grimt. Det kunne jeg aldrig finde på
  • Jeg bliver ikke sur og flabet over at nogle taler grimt og jeg synes at det er en god ting for der er mange der ikke kan styre sig selv
  • Jeg er 13 år og er moden og tager ansvar for det jeg har gjort jeg smider ikke skylden over på andre hvis det min skyld
  • Jeg lyver aldrig jeg siger sandheden
  • Jeg kan til hver en tid blive en hård person eller blød person afhængigt af hvem det er jeg står overfor
  • Hvis folk skal håndteres blødt bliver personen det og også omvendt 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  

Jeg har som er skrevet i toppen haft lidt med en server som er lukket ned og jeg har haft privatbaner hvor jeg gerne ville lære hvordan det fungere.

Jeg kan altid lære mere om det og jeg ville med glæde høre hvordan man gør forskellige ting hvis der er noget jeg ikke forstår ved ULX. Jeg ville også begynde at lære mere om det selvom jeg nu ikke blev staff hvis det var.

For så kunne jeg jo Bruge det til en anden gang hvis det nu skulle være. Men som sagt kan jeg altid lære noget om det og ville med glæde høre om det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg bruger ekstremt meget min mic og Jeg er ekstremt god til at få folk til at forstå hvad jeg mener hvis de ikke forstår det

jeg siger. Jeg kan til enhver til skrive hvis min mic går i stykker under en case. Jeg syntes selv jeg skriver hurtigt og som sagt hvis min mic går ud kan jeg skrive i stedet og fikse problemet efter. Men jeg snakker meget og er 

rimeligt god til at formulere mig hvis der er nogen der ikke ved hvad jeg mener med den sætning jeg lige har sagt F.eks. Min mic er rimeligt god så der burde ikke være noget dårligt ved kvaliteten så folk kunne forstå hvad jeg

sagde hvis det nu var. Jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Jeg har en Oversigt over hvornår jeg kan være på:

 

Mandag: Kan jeg være på fra ca. 15-16. efter jeg er kommet hjem kan jeg spille til 20.30 - 21.00 for der skal jeg i seng så jeg kan være parat til en ny dag i skolen og have godt humør hjemme.

 

Tirsdag: Kan jeg være på fra ca. 16-17. efter jeg er kommet hjem kan jeg spille til 20.30 - 21.00 da jeg skal til præst om tirsdagen kommer jeg senere hjem.

 

Onsdag: Kan jeg være på fra ca. 15-16. efter jeg er kommet hjem kan jeg spille til 20.30 - 21.00.

 

Torsdag: Kan jeg være på fra ca. 15-16. efter jeg er kommet hjem kan jeg spille til 20.30 - 21.00.

 

Fredag: Kan jeg være på fra ca. 15-16. efter jeg er kommet hjem kan jeg spille til 20.00 - 23.00.

 

Lørdag: kan jeg være på fra Klokken 9.00/10.00 til 22.00/23.00 afhængigt af hvis jeg skal noget.

 

Søndag: kan jeg være på fra Klokken 9.00/10.00 til 22.00/23.00 afhængigt af hvis jeg skal noget F.eks skal jeg i kirke så jeg er ikke på fra 10.30 til 12.00 ca. Der omkring.

Og nogle søndage 9.30 til 11.00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en rigtig sød person og jeg er sikker på at hvis man lære mig at kende ville man nok syntes lidt mere om mig og ville hellere have lyst til at være min ven

Jeg går ikke til nogen sport eller noget så jeg er altid klar på at spille inde på Gmod med mine venner og tage Cases 

Jeg syntes selv at jeg er moden og folk er mere end velkomne til at stille spørgsmål omkring mig

Og som sagt hvis man lære mig bedre at kende kan man se alle de gode sider jeg har og få et bevis på at jeg godt kan være moden også selvom jeg er 13 år gammel

Jeg ville rette op på alt hvad jeg har gjort

 

MVH. Pinky/Kasper 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

Måden du snakker på og formlurerer dine sætninger er utroligt forvirrende og ofte rigtigt irreterende at høre på i længere tid afgangen. Jeg skal oftest bede dig om at stoppe med at snakke, fordi du siger det samme op til flere hundrede gange, bare formuleret på 100 forskellige måder. Du fik f.eks. en person til at skrige her forleden, på grund af måden du talte til ham. Du ødelagde ham simpelthen mentalt. Jeg tror sgu ikke, at man som spiller, vil gide at komme i en case med en sådan-snakkende person. Jeg ved ikke om, det bare er sådan du snakker in-game, i cases eller overalt. Men du kan faktisk reglerne, så det er jo et + kan man sige. Dog vil jeg sige, at du skal arbejde på din formulation af sproget. Kortere sætninger og sådan noget. Det er bare lige efter den case, kunne jeg godt se, at du har noget at arbejde på. 

 

Alt held og lykke til dig Pinky. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Bims skrev:

-REP

Måden du snakker på og formlurerer dine sætninger er utroligt forvirrende og ofte rigtigt irreterende at høre på i længere tid afgangen. Jeg skal oftest bede dig om at stoppe med at snakke, fordi du siger det samme op til flere hundrede gange, bare formuleret på 100 forskellige måder. Du fik f.eks. en person til at skrige her forleden, på grund af måden du talte til ham. Du ødelagde ham simpelthen mentalt. Jeg tror sgu ikke, at man som spiller, vil gide at komme i en case med en sådan-snakkende person. Jeg ved ikke om, det bare er sådan du snakker in-game, i cases eller overalt. Men du kan faktisk reglerne, så det er jo et + kan man sige. Dog vil jeg sige, at du skal arbejde på din formulation af sproget. Kortere sætninger og sådan noget. Det er bare lige efter den case, kunne jeg godt se, at du har noget at arbejde på. 

 

Alt held og lykke til dig Pinky. 

 

Jeg er rigtig Glad for at du skriver det jeg har også fået det afhvide af andre og ville med Glæde øve mig på at lade være med at gentage det samme igen og igen

Tak for ordene du er den bedste selvom det er et -rep. og fordi du skriver at det er irreterende at snakke med mig når jeg gentager det samme det ville jeg tage til mig

og øve endu mere på at lade være med gentagelser Tak Bims

 

MVH. Pinky/Kasper  

 

Tak for orderne Bims det glæder mig den Besked!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Maloni skrev:

-Rep

Jeg syntes at du mangler hårdheden ved at være staff og at du nemt bliver såret af ting spillere siger

 

Tak for beskeden Jeg er Bestemt hård jeg snakker bare blødt for at det ikke skal lyde som om jeg er en der råber og ikke forstår noget 

Sådan er jeg normalt ikke men når det er serøst snakker jeg ikke højt og ekstremt Bestemt men jeg kan altid Være mere bestemt

Det er jeg ked af at høre at du syntes det sådan men jeg kan godt være hård i mine udtalelser og hvis du har flere spørgsmål så bare spørg løs

Jeg bliver ikke rigtigt såret jeg Hader bare at folk snakker så grimt for tænk hvis det var virkeligheden så havde man sikkert ikke snakket så grimt

Jeg ved godt at min steme lyder som en tøs men det er fordi jeg ikke er i pubeteten endu men jeg kan som sagt Godt have hårdheden og

jeg bliver ikke normalt særligt såret over at folk siger noget. F.eks er jeg ikke specielt tynd så dem i min klasse jeg går i er ret onde mod mig

Men jeg håndtere det rimeligt godt og de er faktisk stoppet efter jeg en dag ikke gad mere og sagde på en bestemt måde at tænk nu hvis det var dem

og siden da har jeg haft respekt fra folk og ingen har drillet mig så jeg kan specielt godt være hård hvis det det der skal til

 

MVH. Pinky/Kasper 

 

Jeg ville med glæde høre mere fra dig Maloni

Jeg brænder virkeligt for at blive staff og har gjort alt hvad jeg kunne for ikke at få nogen straf hvilket har lykkedes lidt 

Jeg ville ekstremt gerne være staff fordi så kunne jeg også hjælpe der om morgenen hvor nærmest ingen staffs er online

Jeg ved godt at nogle -Rep´er men som sagt hvis man lære mig at kende så finder man ud af at jeg er en rigtig sød person som brænder for at hjælpe andre.

Folk de syntes sikkert at jeg ikke er moden og jeg taler grimt men Ingen er perfekte alle har talt grimt på et eller andet tidspunkt. Jeg har specielt

ikke rigtigt talt grimt i en case så hvidt jeg ved (Men kan selvføglelig godt have gjort det et par gange). En case er jo ikke RP så den er også seriøs

og jeg ville hvis jeg blev admin rette op på nogle af de ting som folk ikke kan lide ved mig. og ville specielt gerne hvide om folk har noget de syntes er galt 

ved mig som de ikke syntes er i orden. Jeg ville også rette op på det selvom jeg ikke bliver staff jeg ville bare hvide hvad folk syntes jeg skal rette op på

F.eks

 

har bims skrevet at jeg skal Blive bedre til ikke at gentage det samme hundrede gange

 

Maloni syntes at jeg ikke rigtigt har hårdheden til at være staff 

 

Men jeg kan altid øve mig og lære på mine fejl Tak igen gutter for jeres Beskeder

 

Og alle må gerne skrive noget som jeg kan øve mig på og så øver jeg mig på det

Fordi hvis folk syntes jeg er irreterende ville jeg rette op på det.

jeg ville ikke have at en person elsker mig mens en anden Hader mig ekstremt meget på de fejl jeg har lavet

 

MVH. Pinky/kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Critz skrev:

-REP

 

- Du snakker ikke pænt / er flabet

- Kan ikke reglerne

 

Jeg syntes du burde vente med at ansøge 🙂

 

Du er sikert en af dem der ikke syntes om mig og tak for beskeden men jeg kan erkende at jeg har snakket grimt det har alle men flabet er jeg bestemt ikke 

Og jeg kan regler ektremt godt jeg har læst regler Rigtigt mange gange for at være sikker på at kunne dem

Og så hvidt jeg ved så i de case der har haft noget at gøre med dig der har jeg ikke startet det og jeg undskylder hvis jeg har talt grimt

Alle mennesker gør det engang imellem men jeg har ikke rigtigt gjort noget eller haft noget at gøre med dig.

men ellers undskyld hvis jeg har gjort noget og tak for din mening!

 

MVH. Pinky/Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld alle de ting jeg har gjort der var dumme men som sagt er man velkommen til at stille spørgsmål til mig omkring

Min opførsel og andet?

41 minutter siden, mathiashoeg skrev:

- rep bliver det herfra dsv syntes det er lidt forvirrende også det du skriver til sidst er lidt fedterøvs agtigt sry to say men det mener jeg

 

Jeg skriver det bestemt ikke for at folk ville syntes bedre om mig. jeg skriver Min mening og syntes selv at jeg altid siger sandheden

og undskyld hvis det forvirrende og undskyld hvis det ser ret fedterøvs agtigt ud men gør hvad jeg kan for at folk tror på at jeg brænder

for at blive staff. Og tak for din mening forresten. Glæder mig at du også har en holdning til min ansøgning. 

 

MVH. Pinky/Kasper

 

Tak for alle beskederne Drenge glæder mig at folk har noget jeg skal rette op på!? 

Tak til alle der har +rep´et, Neutralt rep´et og -rep´et 

 

Jeg er selvfølgelig ikke ligeglad med jeres Meninger. Jeg læser hvad i har skrevet og tager imod det.

alle har ret til at sige deres meninger også selvom jeg synes noget andet

Men tak for jeres Beskeder kan i have en god aften alligevel.

 

MVH. Pinky/Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

•Ikke moden. rigtig useriøs

•Som Bims siger, Pinky fortæller det samme et par hundrede gange, indtil dine ører bløder.

•Call på alt: Sig et eneste bandeord og han laver call på dig. Laver du en fejl eller et uheld, laver han også et Call. 

•Afbryder en konstant. fx. hvis du er i en case og prøver at fortælle noget, skal han konstant afbryde dig og sige det samme som han gjorde før.

•Voldsom irriterende. Han skal bare irriterer dig, og få mindst 50 cases med dig pr dag.

Det hvad mig og mine venner ser ham som. 😊

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sandfeld skrev:

-rep

•Ikke moden. rigtig useriøs

•Som Bims siger, Pinky fortæller det samme et par hundrede gange, indtil dine ører bløder.

•Call på alt: Sig et eneste bandeord og han laver call på dig. Laver du en fejl eller et uheld, laver han også et Call. 

•Afbryder en konstant. fx. hvis du er i en case og prøver at fortælle noget, skal han konstant afbryde dig og sige det samme som han gjorde før.

•Voldsom irriterende. Han skal bare irriterer dig, og få mindst 50 cases med dig pr dag.

Det hvad mig og mine venner ser ham som. 😊

 

 

Ikke moden og rigtig useriøs?

Jeg sagde hvad jeg havde gjort og stod ved det og dig og en ven fik jail for at være useriøs og afbrydene selvom han sagde han skulle snakke ferdig først.

 

Afbryder en konstant?

Jeg har afbrudt dig få gange fordi du stod og løg men ellers fik du afhvide at du skulle tige stille fordi du afbrød martus for meget. Og til sidst fik jail mener jeg.

 

Voldsom irreterende?

Mig og mine venner blev jagtet konstant og irreteret og jeg kunne som f.eks ikke være borgmester for så irreterede du mig og callede fordi du blev arrestet med grund at du ikke gad at gå væk.

 

Så lige en sidste ting?

Jeg ved som andre admins også ved at du -Rep'er både på dig og dine venners vejne fordi at i hader mig og og har været efter mig i snart 2 uger så du mener det ikke af en god grund du gør det kun for at få mig ned med nakken. Men jeg inurere jer og spørger hver gang i gør det om i seje eller hvad. For når man øddellegger andres RP så er man jo ikke en særlig sød spiller.

 

MVH. Pinky/kasper

 

Tak for din mening

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Pinky skrev:

 

Nu ville jeg lige hilse og sige at jeg ikke har irreteret jer men i har irreteret mig. Jeg call,er fordi i har irreteret mig i en lang periode hvor jeg egentlig bare har fået nok af jer. Og jeg mener selv at jeg ikke er useriøs og de ting du har skrevet bare er fordi du ville have flere til ikke at kunne lide mig. Og det er trosalt jer der har afbrudet enten mig eller martus hvor martus har sagt at i skulle lade være med at afbryde... og hver eneste gang jeg har været forbi jer har i spyttet uden grund og til sidst fik både kranberg og jørgen at hvide at hvis de irreterede mig igen ville de få permban. Og du har også fået ekstremt mange advarsler. Så jeg bryder mig ikke om at du -rep'er for at andre ikke skulle kunne lide mig og skriver ting som der ikke havde sket ved mig hvis i bare havde lyttet til martus. Og jeg gider egentligt ikke at skendes igen fordi dig og dine venner i sp4derm3n ikke kan lide mig og hater på alt hvad jeg laver. +  så mener jeg at dig og en anden fik jail for at være useriøs og afbrydene i en case. Hvor i ikke lyttede til martus men pjattede rundt. Og det var ikke mig der startede det hele. Men ellers tak for din mening☺

 

MVH. Pinky/kasper

 

Tak for din mening

Pinky, kan husk Martus skældte os ud for at gå på fortorvet, og svine dig til som du havde bildt ham ind. Ved ikke rigtigt hvad du mener med vi har irriteret dig? Tit når jeg er i case eller snakker med nogen, så kommer du og blander dig. Det ender så med at du afbryder mig, i en case som du ikke skal blande dig i. Så siger jeg hold kæft, og du laver en case ud af det. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Sandfeld skrev:

Pinky, kan husk Martus skældte os ud for at gå på fortorvet, og svine dig til som du havde bildt ham ind. Ved ikke rigtigt hvad du mener med vi har irriteret dig? Tit når jeg er i case eller snakker med nogen, så kommer du og blander dig. Det ender så med at du afbryder mig, i en case som du ikke skal blande dig i. Så siger jeg hold kæft, og du laver en case ud af det. 

 

 

I fik afhvide i skulle lade mig være og det gjorde i ikke så martus sagde at vi havde vores fulde ret til at arrestere dig og din venner hvis i ikke gik væk... og vi havde ret til at arrestere jer nu når i gik og svinede borgmesteren til og jeg gider ikke skændes med dig fordi at du ikke forstod et "LAD HAM VÆRE" og jeg lavede en case fordi jeg spurgte om du ikke kunne tale pænt hvor du svarede "HOLD KÆFT HOLD KÆFT HOLD KÆFT HOLD KÆFT" bare fordi jeg spurgte om du ikke kunne tale pænt. Jeg har intet gjort andet en at calle lidt for mange gange men ellers har jeg ikke gjort noget en at prøve at blive gode venner med jer igen ved at sige nogle søde ord/sætninger F.eks: det en fed bil du har!, har du haft en god dag?, kan du have en god dag? Jeg har gjort alt muligt for at blive venner igen men takken for det er spytte lyde og de to ord DU GRIM.

Jeg har gjort en masse for at gøre det hele godt igen men intet virker i er bare en gruppe mennesker der har nogle holdninger som andre ikke har og her at det bare at i syntes at i er engle og ikke har gjort noget og at det er min skyld det hele. Og at jeg skal sige undskyld til jer som har mobbet mig i 2 uger med at jeg:

 

-har en lysere stemme end jer

-jeg snakker anderledes

-og har mine holdninger til det hele

-man har efter abet mig i det jeg sagde

-man har spyttet uden grund

-i har kørt ind i mig og lige efter sagt at det var mig der kørte ind i jer 

 

Så jeg gider ikke mere med at i -Rep'er/hater på alt hvad jeg gør og fortager mig F.eks nu har jeg lavet en staff ansøgning og der -Rep'er du med det samme og smider alt det der er forgået mellem os og adminsne over på mig og får det til at se ud som om jeg er en dårlig person der ikke skal have en chance for at hjælpe til som staff på en server jeg rigtig godt kan lide❤ og spiller på hver dag☺

Som sagt siger jeg undskyld for hvad jeg har gjort og jeg står ved det jeg siger og tager en straf for det. Fordi jeg har lært at tage ansvar for mine handlinger☺

 

 

 

 

 

 

 

Jeg ville elske at arbejde sammen med et godt staff team som stavox nu har. Og jeg ville elske at lære nogle nye at kende og få nye venner. Jeg respektere andre også må andre respektere mig hvis de ville men det styre de selv. Og igen tak for alle beskederne som jeg har fået og jeg retter op på de ting jeg har lavet ved at sige undskyld til alle også selvom de ikke tror jeg mener det eller hvis jeg ikke har gjort personen noget. 

 

MVH. Pinky/Kasper

 

 

Her til sidst nogle informationer om mig: jeg hedder kasper og er 13 år gammel og brænder ektremt meget for at blive staff og hjælpe med folks problemer. Nogle folk ser op til mig mens andre ser ned til mig. Jeg gør mit bedste for at være en god ven og som sagt ville jeg gerne være staff men lad os nu se hvad HOS og staffs beslutter sig for. ❤❤❤

 

 

 

 

Men jeg har det sådan at man kan tale grimt til mig men jeg svare ikke grimt igen jeg call'er bare hvis man ikke gider at stoppe. Jeg er rimeligt ligeglad hvis man kalder mig en (undskyld bandeordet) en luder det rører mig ikke for jeg ved jo godt at jeg ikke er det så det har jeg egentlig ikke noget problem med☺❤

 

MVH. Pinky/Kasper

 

 

 

Men jeg brænder ihvertfald for det

Jeg ville rigtig gerne gøre en forskel

For at dem der bryder regler bliver straffet!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skam en fin fyr og sådan noget.

 

Men for at være helt ærlig. Så går du og slikker røv på alt og alle, fordi den pinky jeg kender snakker generelt utroligt grim og er flabbet.

 

Så hvis du gerne vil være staff så synes jeg at du skal til og stramme op

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Jakob skrev:

Du skam en fin fyr og sådan noget.

 

Men for at være helt ærlig. Så går du og slikker røv på alt og alle, fordi den pinky jeg kender snakker generelt utroligt grim og er flabbet.

 

Så hvis du gerne vil være staff så synes jeg at du skal til og stramme op

 

Jeg har som er skrevet sagt undskyld til dem jeg har irriteret

og ville med glæde stramme op på nogle ting jeg skal bare vide hvad?

 

Jeg har fået 3 beskeder med ting jeg skulle gøre bedre:

 

Bims:

Du Gentager dig selv alt for mange gange på 100 forskellige måder

 

Maloni:

Jeg tror ikke at du har hårdheden til at være staff du bliver meget nemt såret

 

Polle:

Du skam en fin fyr og sådan noget.

Men for at være helt ærlig. Så går du og slikker røv på alt og alle, fordi den pinky jeg kender snakker generelt utroligt grim og er flabbet.

 

Jeg har nogle korte svar til hvad i har skrevet jeg skulle gøre bedre:

 

Bimses:

Jeg er fuld gang med at øve mig i ikke at gentage og syntes selv det går godt indtil videre.

 

Maloni:

Jeg kan sagtens have den hårdhed som en staff  og jeg er ikke en person der bliver let såret min stemme får det bare til at lyde sådan.

 

Polle:

De fleste gange jeg har snakket grimt har været over discord men jeg er fuld gang med at øve mig på at tale pænt.

Du siger jeg er flabet kan du uddybe det?

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Claawtv skrev:

-rep 

- for meget failrp

- ik moden

-snakker ik pænt

 

Jeg FailRP´er ikke og hvis du syntes jeg gør det hvad har jeg så gjort for jeg har forsøgt at få så lidt straffe som muligt fordi jeg brænder for at 

blive en del af staff teamet. og jeg har ikke gjort noget der var failRP.

 

ik moden:

der ville jeg sige at jeg er moden og de fleste gange for jeg har snakket med dig og de andre der har du snakket grimt og klagede over nærmest alt.

også selvom det ikke passede det du fandt på. Og når vi snakker så er det dig der taler mest grimt.

 

 Snakker ik pænt

Der ville jeg sige at jeg snakker ekstremt pænere end dig for jeg snakker ikke specielt grimt ind på serveren men på discord

kan man vel godt have sagt nogle ord. 

 

Men som sagt retter jeg op på:

 

Gentagelser

Hårdhed

Tale pænt (Hvilket jeg selv syntes jeg har formået de seneste dage)

 

Men jeg øver mig på det hele og som sagt ville jeg elske at være en del af staff teamet 

og hjælpe til der hvor der skal bruges hjælp

og få løst nogle problemer

 

MVH. Pinky/Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg vil sige vi har snakket sammen en gang? der hvor du sagde du vil kick niko fra ganget. du kører rundt i den spyder og nos abuser, og det jeg mener med at snakke grimt er som du siger på discord.

 

// Kevint

 

4 minutter siden, Pinky skrev:

 

Jeg FailRP´er ikke og hvis du syntes jeg gør det hvad har jeg så gjort for jeg har forsøgt at få så lidt straffe som muligt fordi jeg brænder for det.

 

ik moden:

der ville jeg sige at jeg er moden og de fleste gange for jeg har snakket med dig og de andre der har du snakket grimt og klagede over nærmest alt.

også selvom det ikke passede det du fandt på. Og når vi snakker så er det dig der taler grimt underligt nok.

 

 Snakker ik pænt

Der ville jeg sige at jeg snakker ekstremt pænere end dig for jeg snakker ikke specielt grimt ind på serveren men på discord

kan man vel godt have sagt nogle ord. 

 

Men som sagt retter jeg op på:

 

Gentagelser

Hårdhed

Tale pænt (Hvilket jeg selv syntes jeg har formået de seneste dage)

 

Men jeg øver mig på det hele og som sagt ville jeg elske at være en del af staff teamet 

og hjælpe til der hvor der skal bruges hjælp

og få løst nogle problemer

 

MVH. Pinky/Kasper

må jeg spørge hvad har jeg fundet på som ik passer?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Kevint skrev:

jeg vil sige vi har snakket sammen en gang? der hvor du sagde du vil kick niko fra ganget. du kører rundt i den spyder og nos abuser, og det jeg mener med at snakke grimt er som du siger på discord.

 

// Kevint

 

 

Vi har snakket sammen flere gange og der har du sagt for at få nikov1 ud at han taler grimt mens det i virkeligheden er dig der har talt grimt.

Og jeg fik afvide af en Admin at man måtte godt hoppe lidt rundt hvis det ikke ødelagde andres RP og det har jeg ikke gjort så det jo ikke rigtigt FailRP

Discord er ikke det samme som ingame og når jeg snakker med dig samtidig med nikov1 så skriver du til mig at jeg skal styre ham fordi han

gør noget du ikke kan lide. Du smider alt muligt over på ham for at få ham ud af ganget. men alt det du har klaget over er ikke sandt for jeg har snakket

med ham og ingen af de ting du har nævnt har han gjort. og du er den person jeg tror der snakker grimmest på Mambas gang Discord server. 

7 minutter siden, Kevint skrev:

jeg vil sige vi har snakket sammen en gang? der hvor du sagde du vil kick niko fra ganget. du kører rundt i den spyder og nos abuser, og det jeg mener med at snakke grimt er som du siger på discord.

 

// Kevint

 

må jeg spørge hvad har jeg fundet på som ik passer?

 

 

At han køre ind i dig taler grimt til dig og de ting har du sagt flere gange.

Og du sagde til mig på et tidspunkt at du ville have han skulle ud af ganget fordi han gjorde alt muligt ved dig

som ikke passer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen fint hyg dig

32 minutter siden, Pinky skrev:

 

Vi har snakket sammen flere gange og der har du sagt for at få nikov1 ud at han taler grimt mens det i virkeligheden er dig der har talt grimt.

Og jeg fik afvide af en Admin at man måtte godt hoppe lidt rundt hvis det ikke ødelagde andres RP og det har jeg ikke gjort så det jo ikke rigtigt FailRP

Discord er ikke det samme som ingame og når jeg snakker med dig samtidig med nikov1 så skriver du til mig at jeg skal styre ham fordi han

gør noget du ikke kan lide. Du smider alt muligt over på ham for at få ham ud af ganget. men alt det du har klaget over er ikke sandt for jeg har snakket

med ham og ingen af de ting du har nævnt har han gjort. og du er den person jeg tror der snakker grimmest på Mambas gang Discord server. 

 

At han køre ind i dig taler grimt til dig og de ting har du sagt flere gange.

Og du sagde til mig på et tidspunkt at du ville have han skulle ud af ganget fordi han gjorde alt muligt ved dig

som ikke passer.

Ved ik om du viste det men folk kan også godt lyve om ting de har gjort

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kevint skrev:

Jamen fint hyg dig

Ved ik om du viste det men folk kan også godt lyve om ting de har gjort

 

De ikke min skyld jo jeg fik af vide af dig at han kørte ind i dig og talte grimt 

men da jeg spurgte Blue og niko svarede de at ingen af delene havde niko gjort

og en ejer af et gang ville ikke lyve til en anden ejer vel?

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, Pinky skrev:

 

De ikke min skyld jo jeg fik af vide af dig at han kørte ind i dig og talte grimt 

men da jeg spurgte Blue og niko svarede de at ingen af delene havde niko gjort

og en ejer af et gang ville ikke lyve til en anden ejer vel?

det tror jeg du vil, fordi du havde jo tænkt at kick niko ved at lyve overfor ham

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jakob skrev:

Hvorfor er det du skal svare med så lange beskeder? Bare tag noget kritik. Du behøves ikke at forklare alt.

 

Undskyld for det Beklager meget.

 

2 minutter siden, Kevint skrev:

det tror jeg du vil, fordi du havde jo tænkt at kick niko ved at lyve overfor ham

 

Jeg gider ikke diskutere om ganget og hvad du synes om det

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.