Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff - ansøgning Zetaz


Zetaz

Recommended Posts

Ingame navn: Zetaz


SteamID: STEAM_0:0:57998458


IRL fornavn: Victor


Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

vil have chancen om at blive Staff for at vise mine evner. Jo men det var en kort periode, men vil ha en chance for at vise hvad jeg kan som Mod at jeg skal være staff er, at jeg som sagt har været staff før på min vens server hvor jeg var admin. Men så lukkede han på grund af der var ikke nok spiller der inde og han hade ikke pengene til at holde den oppe. Jeg er moden og er alt tid glad og frisk altid parart til hjælpe andre og gør serveren bedre fordi jeg har været staff (en kort periode). er staff på complexrp.net jeg er Junioradmins på serveren hvis jeg bliver accept på stavox siger jeg måske op på complexrp.net

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

I skal vælge mig fordi jeg er en fast spiller på stavox, jeg ser mig selv som en sjov person og glad og positiv gut med et godt humør og vil gerne have det hyggeligt sammen med de andre på ts eller discord, Ingame. Når vi spiller inde på Stavox. vil gerne skabe noget RP med de andre spiller som spiller på serveren. som sagt jeg har været staff før på min vens server hvor jeg var admin. Plus jeg har 550 timer på stavox og 691 I gmod.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender de basale comands her er nogen. Jeg er villig til at gør en stor indsats for at få det lært så det ikke får betydning for min rolle Admin/Mod. Vil have lidt mere erfaring med det.

 

!jail

!unjail

!jailtp (navn)

!cb

!xban

!blogs

!logs

!return

!freeze

!unfreeze

!bring

!kick

!goto

!mute

!unmute

!visdeath

det var dem jeg lige kunne huske

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

formulere ---->Jeg min mic hele tiden til at snakke med folk og hjælpe dem ved ikke helt hvor god jeg er til formulere men ja.------> Skriftligt fin nok men der kan være nogen stave fejl men vil så hurtigt så mulidt stave det rigtigt hvis jeg kan 🙂

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Har lavet et skema

Mandag: 14:00-21:00 

Tirsdag 14:00-21:00

Onsdag 16:00-21:00

Torsdag 15:00-21:00

Fredag 14:00-01:00 eller mere måske:)

Lørdag 10:00-01:00 eller mere måske:)

Søndag 10:00-21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ved got jeg har lavet noget lort men vil aldrig gør det igen
 

Link til kommentar
Del på andre sites

- rep

Flabet Og umoden

 

EKS.

2 timer siden, Zetaz skrev:

det er heller ikke smart at lave en ny profile fordi man fik -rep vel:)

 

3 timer siden, Zetaz skrev:

du kaldt også mig grimme ting og det ved du også godt selv 

Bare ud fra de 2 comments syntes jeg ikke du er egnet til at være admin 

 

1. Hvis folk taler grimt til dig så ignorer det hvis du taler lige så grimt til dem efter de siger noget til dig er du ikke en skid bedre.

 

2. Du opfører dig ikke modent ved at svare Mauritz tilbage med hans account Ja han har nok gjort det for at komme af med nogle - rep men hvis du var lidt mere moden ville du ignorere det og ikke prøve slå tilbage med det som om du gik i første klasse.

 

Lidt kritik fra min side.

 

Undskyld den lange - rep den fyldte lidt mere en regnet med

 

MVH. Aske

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt Rep herfra

 

- din ansøgning er lidt rodet

- du er sød

- kunne vel godt blive staff men det ser ikke rigtig ud som om du brænder for det som wimblim også skriver. du måske lidt flabet men hey Held og Løkke min ven❤❤❤❤❤

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Zetaz skrev:

det er heller ikke smart at lave en ny profile fordi man fik -rep vel:)

Nu vil jeg sige at Mauritz har undskyldt rigtig meget fordi han har gjort en meget dum ting. Så skal du ikke få det op igen....

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.