Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


mathiashoeg

Recommended Posts

Ingame navn: TheBlackMamut
SteamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198301591994
IRL fornavn: Mathias 
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  nej det har jeg ikke dsv det er første gang 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg tror jeg kan gøre en stor forskel for andre og gøre det federe for folk at spille. jeg vill ikke give sær behandling hvis jeg kender nogle. jeg vil også kunne tale pænt til andre selvom de taler grimt til mig. jeg er ikke unfair på nogle måde giver straff efter det de har gjordt

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej det har jeg ikke rigtigt alt det her er første gang

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: bruger mic hele tiden nærmest, jeg syntes selv jeg er okay til at formulere mig men skal lige have mere styr på det det får jeg hurtigt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: lige pt vær anden uge da jeg ikke har min pc med hjem til min far men vil spille så meget jeg kan!

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: som sagt det er første gang jeg skriver andsøgning til sådan noget. eller har jeg spillet på servern omkring 1 år og vil spille på den så tit jeg kan. håber ansøgningen er god nok 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.