Hop til indhold
Stavox

Bims' julekalender.


West

Recommended Posts

  • Svar 138
  • Oprettet
  • Seneste svar

Populære bidrag i denne tråd

På 03/12/2018 den 10:58 AM , Bims skrev:

Så er det jo godt, at det er en julehistorie og ikke en tegnekonkurrence. Det er jo total ligegyldigt hvem der er bedst til at tegne, det er jo 100% forsjov det her. Hvis det er, at mine tegninger er så slemme, så må du jo bede Metro om at lave sin egen "julekalender".

 

jeg syns dine tegninger er gode, skat ❤️ 

  • Sødt 1
Link til kommentar
5 minutter siden, Bims skrev:

Han har bare bøvset dem ud

 

Jeg tror Henrik skal til lægen og tjekkes for om han har diabetes eller højt blodtryk, da de kan resultere i løse tænder.

 

Måske skal han også droppe rygningen, hvis han gør det. Selvom hans tænder så meget hvide ud.

Link til kommentar
2 timer siden, Bims skrev:

Hahaha, jeg prøver bare at dræbe Metro.

 

Som om du er blevet ordblind for at irritere en enkelt person. Hvad med bare at indrømme at du laver de her billeder på 1-2 minutter, så det der med at tjekke om du staver korrekt er ikke en prioritet.

 

Desuden er jeg ligeglad med hvordan DU staver, andre skal bare ikke kigge på dine billeder og "lære" forkerte måder at stave ord på.

 

Desuden er "Viktor er dør måske" ikke den eneste fejl. Hvad med sætningen før det? "... vand monstret svømmere tættere og tættere Viktor". Tror du mangler "på".

 

Og nu spørger jeg måske bare dumt. Men på et tidligere billede så vi labyrinten oppefra, og der kan man se at labyrinten ikke har noget tag på, så burde Viktor ikke bare kunne svømme lodret op og væk?

 

Og hvis det så ikke er tilfældet, og labyrinten faktisk har tag på, hvordan fanden er Viktor så kommet ind til monstret? Både Viktor selv og monstret er for brede til at komme igennem her: 

ZSTDwrg.png

Redigeret af Metro
Link til kommentar
33 minutter siden, Metro skrev:

 

Som om du er blevet ordblind for at irritere en enkelt person. Hvad med bare at indrømme at du laver de her billeder på 1-2 minutter, så det der med at tjekke om du staver korrekt er ikke en prioritet.

 

Desuden er jeg ligeglad med hvordan DU staver, andre skal bare ikke kigge på dine billeder og "lære" forkerte måder at stave ord på.

 

Desuden er "Viktor er dør måske" ikke den eneste fejl. Hvad med sætningen før det? "... vand monstret svømmere tættere og tættere Viktor". Tror du mangler "på".

 

Og nu spørger jeg måske bare dumt. Men på et tidligere billede så vi labyrinten oppefra, og der kan man se at labyrinten ikke har noget tag på, så burde Viktor ikke bare kunne svømme lodret op og væk?

 

Og hvis det så ikke er tilfældet, og labyrinten faktisk har tag på, hvordan fanden er Viktor så kommet ind til monstret? Både Viktor selv og monstret er for brede til at komme igennem her: 

ZSTDwrg.png

Jeg giver dig guld for den der

Link til kommentar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.