Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage - Lani


Ra1fi💧

Recommended Posts

Dit ingame navn: Ra1fi
Staff ingame navn: Lani
Dit SteamID: STEAM_0:0:1027287
Staff SteamID: STEAM_0:1:156321375
Forklar situationen:jeg warranter en våbenhanler der skyder og for nogle medarbejder hen til raidet.
 vi skal in og derfor slå min medarbejder en person væk som der efter kommer tilbage og stiler sig det same sted og jeg arveset ham for at forstyrre politiets arbejde.
han væger at kalde admin på mig som er lani som mener at jeg skule ikke ha ved arrested ham fordi at jeg ikke forklagede det tydeligt nok.
Bevis:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ra1fi som du kan se i videoen så er der ikke nogen som siger gå væk i starten af videoen, men han bliver stunstick og han ved ikke hvorfor også siger han ”hvem var det der stunstick mig det er fail” også siger du ”fail ja fail du stod i vejen” og det hvis han jo ikke fordi der er ikke nogen der har sagt til ham at han skal gå væk også går du inde i basen, fordi din venner blocker dig så går du ud af basen også stod lass3 på stigen der efter siger du så ”gå væk” når du siger gå væk så arrester du han, men hvis du kigger godt i videoen så kan du se at han prøver at gå væk, men så kommer jeg og siger ”Ra1fi du kan jo ikke arrested han når ingen har sagt at han skulle gå væk”, så siger du ”Jamen han blive stunstick væk” og jeg siger ”fordi han bliver stunstick væk uden nogen har sagt at han skulle gå væk så bliver han jo forvirret og tænker der var en fejl at han blive stunstick, derfor kommer han tilbage også arrester du han imens du siger gå væk, men Ra1fi du får ikke nogen straf fordi det var en fejl, bare til en andre gang pas på. Hav en god dag”. Kh lani

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, killer dog #1 skrev:

ja i dag kl 18:00-19:30?

Jeg har ikke tid i dag, og efter at have læst staff-klagen igennem igen, synes jeg heller ikke, at det er nødvendigt.

Dette er et af mange eksempler på kontroverser som ville kunne være løst hurtigere og nemmere, hvis den var blevet taget over TeamSpeak fremfor at oprette en staff-klage. 

 

Hvis vi starter med afgørelsen, vil jeg give Lani ret i, at du ikke får informeret spilleren godt nok om konsekvensen ved at fortsætte sit ophold ved butikken. Han bliver slået væk af en som han ikke kan identificere, dog kan vi ved at se nærmere på videoen konstatere, at der har været tale om en civilbetjent. Du giver ham en forklaring på brugen af stunstick, hvilket er fint nok. Men når I så rykker ind i basen, stiller han sig nede ved foden af indgangen, hvor du kort efter vælger at bakke helt ud af  indgangen, da du spotter et våben. Eftersom at han er i vejen, da du forsøger at komme op igen, arrester du ham med det samme, inden han når at reagere. Her bliver man nødt til at overveje hvorvidt han bevidst valgte at forstyrre dit arbejde, fordi kunne han virkelig forudse, at du ville storme ud af indgangen, efter du først var kommet ind? Tvivlsomt ville jeg mene.

Derimod burde man som politibetjent i stedet tydeligt bede de nærværende civile om at forlade området, eller opsætte afspæring for det område hvor man ikke ønsker civile. 

 

Jeg forstår ærligt heller ikke helt behovet for oprettelsen af en staff-klage her, eftersom at der ikke rigtig er blevet lavet meget andet staff-arbejde, end at Lani fortalte, at det ikke var en tydelig nok ordre til Lass3, hvorefter han formodentlig unarrested ham. Hvis du nu bare i stedet var hoppet direkte på TeamSpeak og havde spurgt mig eller en anden staff, om det nu kunne passe, så ville du  have fået samme svar som ovenfor. Bum så var problemet løst - og der var ikke behov for at bruge din eller min tid på at formulere svar eller indlæg på en staff-klage. 

 

Har du andet eller en afsluttende bemærkning, kan du bare skrive til mig over forum. 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.