Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Lund


FreakZ

Recommended Posts

Dit ingame navn: FreakZ
Staff ingame navn: Lund
Dit SteamID: STEAM_0:0:67970877
Staff SteamID: STEAM_0:0:29154128
Forklar situationen: Sagen er den at mig og min ven som er ny til spillet, vælger at gå læge. Efter som min ven ingen erfaring har inden for DarkRP, kendte han ikke controls'ne til ELS'en på bilen. Derfor kommer han til at slå hans sirene til/fra 3-4 gange (det skal lige siges den maks var slået til 1 sek af gangen). Lund flyver så hen og siger han skal slå sirenen fra fordi han er igang med en admin case. Min ven kører så fra stede, og jeg følger efter. På vej væk derfra slår jeg min sirene til for at den gemmer hvilken sirene jeg har valgt. Han tager så fat i min bil, fjerden, og jailer mig i 300 sekunder. Jeg tænker at hvis det er så vigtigt for ham, må han enten tage personen med op på et tag, eller skrue ned for game lyd. Jeg kunne forstå hvis jeg blev ved med at spamme sirenen lige ved siden af ham.
Bevis: Jeg kan bevise at min ven er ny til spillet, ved at i kan tjekke hvor lang tid han har spillet der. Hans SteamID er: STEAM_0:0:39589822
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, FreakZ skrev:

Dit ingame navn: FreakZ
Staff ingame navn: Lund
Dit SteamID: STEAM_0:0:67970877
Staff SteamID: STEAM_0:0:29154128
Forklar situationen: Sagen er den at mig og min ven som er ny til spillet, vælger at gå læge. Efter som min ven ingen erfaring har inden for DarkRP, kendte han ikke controls'ne til ELS'en på bilen. Derfor kommer han til at slå hans sirene til/fra 3-4 gange (det skal lige siges den maks var slået til 1 sek af gangen). Lund flyver så hen og siger han skal slå sirenen fra fordi han er igang med en admin case. Min ven kører så fra stede, og jeg følger efter. På vej væk derfra slår jeg min sirene til for at den gemmer hvilken sirene jeg har valgt. Han tager så fat i min bil, fjerden, og jailer mig i 300 sekunder. Jeg tænker at hvis det er så vigtigt for ham, må han enten tage personen med op på et tag, eller skrue ned for game lyd. Jeg kunne forstå hvis jeg blev ved med at spamme sirenen lige ved siden af ham.
Bevis: Jeg kan bevise at min ven er ny til spillet, ved at i kan tjekke hvor lang tid han har spillet der. Hans SteamID er: STEAM_0:0:39589822

 

 

Hey, Freakz.

Tak for at give din mening til kende.

 

Problematikken ligger egentligt ikke så meget i at jeg var i gang med en case - Jeg kunne sagtens bare flytte casen et andet sted hen.

Problemet ligger i, at i begge holder stille, men gentagende gange bliver ved med at toggle sirenen af og på. 

Jeg beder jer så første gang pænt, om ikke at spamme sirenen, hvorefter der ikke går mere end 5 sekunder før den bliver aktiveret igen. Endnu engang fortæller jeg jer, at i skal lade være.

I vælger så at spamme sirenen en 3. gang hvorefter jeg flytter din kammerat væk, og siger han skal stoppe.

 

Du begynder så også at køre videre, men vælger naturligvis lige at spamme sirenen en allersidste gang. Det opfangede jeg som enorm flabet opførsel og deraf fik du altså 300 sekunders fængsel.

 

Jeg føler altså ikke, at jeg har handlet forkert her. 

Nu påpeger du dog at den sidste gang med sirenen blot var for at justere den og ikke en flabet handling. I så fald kan jeg godt forstå du er frustreret over 300 sekunders fængsel - og det beklager jeg da! Omvendt var det måske ikke det bedste tidspunkt at indstille den på.

 

 

Mvh.

Lund

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Kan godt se din frustationer omkring dit jail, hvis din intention ikke var at irritere, men egentlig bare at ændre sirene til næste gang. Dog må jeg give Lund ret, at det måske ikke er det smarteste tidspunkt at gøre det, når i lige har fået jeres sidste advarsel.

 

Jeg er næsten 100% sikker på at Lund ikke havde gjort noget, hvis han vidste hvad dine intentioner var med det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.