Hop til indhold
Stavox

Har den spørgsmål til jer


Mr_Peber_DK

Recommended Posts

1 time siden, Scaled skrev:

øh, hvordan vil du gøre det? Hvis du ikke har været inde på serveren, eller overhovedet ikke spiller gmod, så kan jeg ikke se hvordan du kan forstå fællesskabets meninger og lignende?

Hvad får du da ud af det?

En masse forvirring?

Må jeg så godt lige have lov og spørge dig hvad fælleskabets mening er? Der er jo ikke en mening til det udover vi spiller sammen.

 

Man behøver jo ikke være inde på serveren, du kan bare se @empty han spiller ikke man snakker alligevel med os næsten hver dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, br1zzle skrev:

Må jeg så godt lige have lov og spørge dig hvad fælleskabets mening er? Der er jo ikke en mening til det udover vi spiller sammen.

 

Man behøver jo ikke være inde på serveren, du kan bare se @empty han spiller ikke man snakker alligevel med os næsten hver dag.

Det vidste jeg ærligt ikke, at nogen ville bruge tid på - jeg havde ikke forestillet mig, at han ville kunne sætte sig ind i fællesskabet.

Men fedt, at se man kan det I guess..

 

Jeg kan bare ikke se hvad man får ud af det - men det er mit problem, jeg forstår bare ikke hvorfor man vil fortælle meninger og lignende på forum, hvis man ikke har spillet før.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Scaled skrev:

Det vidste jeg ærligt ikke, at nogen ville bruge tid på - jeg havde ikke forestillet mig, at han ville kunne sætte sig ind i fællesskabet.

Men fedt, at se man kan det I guess..

 

Jeg kan bare ikke se hvad man får ud af det - men det er mit problem, jeg forstår bare ikke hvorfor man vil fortælle meninger og lignende på forum, hvis man ikke har spillet før.

 

 

Jeg ved ikke om du har set det men der er altså sådan en off-topic side, hvor folk spørger om alle mulige ting.

 

Her er et eksempel.

 

Skærmbillede 2018-11-21 kl. 16.44.43.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.