Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Dr4m1

Recommended Posts

Dit ingame navn: RoboCop
Staff ingame navn: Maloni
Dit SteamID: STEAM_0:0:236608732
Staff SteamID: STEAM_0:1:117653559
Forklar situationen: Mig og Egon raider Skyscraberen som betjente så ser vi en masse printere og begynder at eftersøge de folk vi ikke havde skudt for at have printere. 
En af dem var så Kentaza tror jeg vist så ser jeg ham foran Danske Bank slår ham op i KR fordi der stod han var eftersøgt på grund af at han havde printere så jeg arresterede ham.
Lidt efter caller han så Admin. Så kommer Maloni så tager Maloni mig op på et tag og spørg "hvorfor arresterede du Kentaza?" jeg siger så "at det var fordi at han var eftersøgt for at have printere.
Så siger Maloni "du må ikke arrestere ham før du har set hans ID" også får jeg jobban i et kvarter selv om der i regl nummer 33 under politiregler står jeg gerne må.
Bevis: Jeg har ikke noget bevis men syntes dog at jeg har nogle stærke argumenter. Hav en goddag;)
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Maloni skrev:

Hej RoboCop, det som jeg siger til dig er at du skal enten slå hans navn op i KR eller bruge hans ID for at vide om han er eftersøgt for printere og ikke bare gå ud fra navnet over hans hovede desuden nævne jeg reglen til dig at du skal slå ham op i KR eller checke hans ID kort hvor du siger du ikke har tjekket hans ID eller slået ham op i KR men du bliver ved med at sige jeg kan se han er eftersøgt så derfor skal han arresteres, du siger også at der er en del andre staffs som siger man gerne må gå ud fra deres navn hvor jeg siger til dig igen du må kun bruge det til at slå op i KR

Det giver jeg dig også helt ret i altså det med at jeg må bruge hans navn til at slå op i KR og jeg slog ham også op i KR inden jeg arresterede ham....

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg mente den regl der med at jeg gerne må gå efter deres navn altså slå op i KR men efter jeg havde set din håndtering af casen så troede jeg ikke engang du kendt reglen og nej du sagde det ikke flere gange du sagde en gang at jeg måtte gå efter eftersøgningen ved at tjekke ID ikke det andet. Altså du nævnte ikke reglen...

Link til kommentar
Del på andre sites

Det her er en af de sager, hvor jeg føler, at det ville have været langt mere ideelt at have taget i en support-sag på TeamSpeak. 
Men lad nu det ligge.

 

Jeg tænker, at jeg vil starte ud med at redegøre kort for reglen og dens anvendelse. Når du har gjort den kriminelle eftersøgt, ved du selv godt hvad han er eftersøgt for, og der kan det være lidt ligegyldigt om man slår ham op i KR eller ej - da man jo allerede selv kender grunden. Reglen er oprettet for at forhindre, at en spiller som er eftersøgt for mindre kriminelle handlinger, bliver arresteret på stedet af en anden betjent fremfor at modtage eksempelvis en bøde som kunne have været mere passende.

 

RoboCop fortæller Maloni, at Kentaza blev arresteret på grund af eftersøgningen for printere, og det virker helt fint - men så hopper kæden af derefter. Hvor i alverden kommer Politiregel 33 ind i billedet? For hvis der blev sagt, at han blev arresteret på grund af printerne, så havde RoboCop jo al den nødvendige information til at foretage anholdelsen. Så jeg forstår ikke, hvorfor det er relevant at hive den regel ind under casen, da det virker til, at RoboCop allerede vidste hvad han var eftersøgt for, da han sjovt nok selv oprettede eftersøgningen. 

 

Jeg bliver simpelthen nødt til at have en forklaring på det ovenstående - nok primært fra Maloni. 

RoboCop, du må også gerne tilføje noget, hvis der er noget jeg mangler eller ikke har forstået korrekt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Maloni skrev:

Jeg kan se at det ikke måske var det smarteste at gøre og jeg tænkte ikke rigtigt over at han kunne bare selv huske grunden til at han var eftersøgt også at jeg tænkte meget stærkt omkring det at han skulle bruge KR eller ID kortet til at finde en passende straf og jeg kan godt forstå at man kigger på det som en fejl og det gør jeg også lidt selv på nuværende tidspunkt. Jeg kan godt se at jeg skulle havde tænkt mig lidt mere omkring situationen inden at havde udgivet en straf.

Det virker som en passende konklusion på klagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.