Hop til indhold
Stavox

[Solved] klage på staff


Mr. Glitch

Recommended Posts

Dit ingame navn:philiprouthe
Staff ingame navn:Mohammed SpritBillist
Dit SteamID:STEAM_0:1:61293240
Staff SteamID:STEAM_0:0:64732648
Forklar situationen: der var tra fadingdoors jeg tænke ikke over det var inde bag basen men jeg går der ind han har printer og jeg siger*jeg kom til at gå ind i din base og gider du lukke mig ud* han trækker våben og skyder jeg have et våben så i selvforsvar skyder til bage og dør han havde en e2 der heder bygger
Bevis: ingen men snakket med mine venner over discord så de hørde hvad jeg sage
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @philiprouthe. Som sagen nu er, så trænger du egentlig ind på privat grund, Jeg havde bedt dig om at gå ud, men jeg ved ikke om du hørte det. Du gik ind med mig via mine fadingdors. Derfor valgte jeg og skyde dig. Men du trækker som sagt selv våben os så hva skulle jeg gøre andet end skyde dig.

Min såkaldte E2 som hedder bygger, det er en E2 hvis du nu skulle have bygger skilt. Da jeg ikke har bygger skilt er der intet "ulovligt" i at den sidder der.5eQn3RB.jpg

Men du velkommen til at komme på ts så kan vi snakke den ud der hvis du føler jeg har gjort noget forkert ved at skyde dig. :)

 

 

//Mohammed

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.