Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Abi's Unban Request


Abi

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:8740383

 

Hvorfor skal du unbannes: 

https://gyazo.com/965e6d9a996018e208fde303ce0e1daf

Hej, for at sige det ligeud. Jeg kan ikke rigtig se hvorfor jeg skulle have banned end at der står "Cheats". Der står ikke hvornår jeg er blevet banned eller noget som helst. Jeg er lige kommet på Gmod efter nogle måneders pauses og bum jeg er banned for at cheate. Jeg kan se, at jeg er blevet banned af en "staff", som ikke er det længere. Jeg tænker umidelbart at jeg er blevet banned af en abuser eller noget i den grad. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad "cheat" skal betyde, tænker at hvis jeg cheated så ville jeg nok have været banned af jeres anti-cheat (Regner jeg med i har). Jeg havde faktisk bare tænkt mig at komme ind på serveren for at spille med nogle venner, og det her er så hvad der er sket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Troede faktisk jeg gik under navnet "Abdi Habibi", som jeg har gjort i langtid, men dog ikke ser det ud til. 


Hav en god dag.

 


Kan se jeg har lavet en fejl, med at staff ikke er det mere, men det er dog fordi han ikke er på listen.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Dynn skrev:

Hej.

Som du selv har set, så er jeg stadig staff 🙂 

Du er blevet banned for brug af idiotbox på serveren. Det er et kendt noobcheat. I dit tilfælde har du brugt det til wallhack.

Hej Dynn og tak for det hurtige svar, Nu hvor du siger "Idiotbox" så siger det mig faktisk noget. 
I det tilfælde af hvor jeg brugte det, brugte jeg det nemlig kun til "singleplayer" hvor jeg lavede nogle 1v1 kampe, hvor jeg syntes det kunne være grineren at troll nogle venner derinde(I singleplayer self).
Jeg har ikke haft idiotbox i langtid nu, da jeg alligevel bare lige ville prøve det 1 gang på at troll en ven. Tror måske at uheldet var ude og jeg måske var kommet til at glemme at lukke en af filerne ved et uheld. 
Jeg ville selfølgelig ikke cheat på jeres servere, da jeg ikke er idiot nok til at tro at i ikke har et anticheat (har selv haft servers før). Nu hvor jeg faktisk har fået et ban, af at haft det på min pc ved et uheld, kan jeg godt se at det ikke er noget jeg vil gøre igen. 

Tænker at jeg nok lige skal tænke mig lidt over hvad jeg faktisk gøre så et uheld som dette ikke sker igen. 

Håber du vil reducere eller acceptere ban appelen, Mvh Abi. 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Abi skrev:

Hej Dynn og tak for det hurtige svar, Nu hvor du siger "Idiotbox" så siger det mig faktisk noget. 
I det tilfælde af hvor jeg brugte det, brugte jeg det nemlig kun til "singleplayer" hvor jeg lavede nogle 1v1 kampe, hvor jeg syntes det kunne være grineren at troll nogle venner derinde(I singleplayer self).
Jeg har ikke haft idiotbox i langtid nu, da jeg alligevel bare lige ville prøve det 1 gang på at troll en ven. Tror måske at uheldet var ude og jeg måske var kommet til at glemme at lukke en af filerne ved et uheld. 
Jeg ville selfølgelig ikke cheat på jeres servere, da jeg ikke er idiot nok til at tro at i ikke har et anticheat (har selv haft servers før). Nu hvor jeg faktisk har fået et ban, af at haft det på min pc ved et uheld, kan jeg godt se at det ikke er noget jeg vil gøre igen. 

Tænker at jeg nok lige skal tænke mig lidt over hvad jeg faktisk gøre så et uheld som dette ikke sker igen. 

Håber du vil reducere eller acceptere ban appelen, Mvh Abi. 

Det er jeg glad for du siger Abi. Som du måske ved, når du nu har snydt, kræver det at man injecter for at overskrive allowcslua på serveren. Det vil sige, at det kræver en aktiv handling. Det er rigtigt, at du kan have gjort det i singleplayer, selvom det ikke ville give mening at injecte, da du kan ændre allowcslua. Lad os se bort fra det.

Jeg har lige taget et kig i vores log igen, og kan se at du er blevet logget derinde med to forskellige userids. Altså har du ikke bare været inde en gang og haft det på ved et uheld.

DNc3ZgQ.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

Det er jeg glad for du siger Abi. Som du måske ved, når du nu har snydt, kræver det at man injecter for at overskrive allowcslua på serveren. Det vil sige, at det kræver en aktiv handling. Det er rigtigt, at du kan have gjort det singleplayer, selvom det ikke ville give mening at injecte, da du kan ændre allowcslua. Lad os se bort fra det.

Jeg har lige taget et kig i vores log igen, og kan se at du er blevet logget derinde med to forskellige userids. Altså har du ikke bare været inde en gang og haft det på ved et uheld.

DNc3ZgQ.png

 

Ja tænkte nok jeg måske var kommet til at lukke injecktoren, som nok var i baggrunde. 🙂 Men forstår ikke rigtig hvad du mener med 2 forskellige userids? Jeg har da kun spillet derinde med 1 steam account? Kan se at de "tegn" jeg har foran navnet, er fra en server jeg er staff inde på. Ellers så tænker jeg ikke at jeg har været derinde 2 gange, jo mindre jeg har været blevet kicked af anticheat, som jeg tænker i har haft, hvor jeg så har prøvet at reconnect, da jeg ikke var opmærksom på injectoren eller hvad der nu var skyld i det 🙂 


Mvh, Abi.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Abi skrev:

Ja tænkte nok jeg måske var kommet til at lukke injecktoren, som nok var i baggrunde. 🙂 Men forstår ikke rigtig hvad du mener med 2 forskellige userids? Jeg har da kun spillet derinde med 1 steam account? Kan se at de "tegn" jeg har foran navnet, er fra en server jeg er staff inde på. Ellers så tænker jeg ikke at jeg har været derinde 2 gange, jo mindre jeg har været blevet kicked af anticheat, som jeg tænker i har haft, hvor jeg så har prøvet at reconnect, da jeg ikke var opmærksom på injectoren eller hvad der nu var skyld i det 🙂 


Mvh, Abi.

 

Du er ikke blevet kicked af noget anticheat. De UserIDer jeg snakker om er tallene før dit SteamID. Altså |324| |333|, hvilket indikerer at du har haft flere sessions. Samme Steam account.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

 

Du er ikke blevet kicked af noget anticheat. De UserIDer jeg snakker om er tallene før dit SteamID. Altså |324| |333|, hvilket indikerer at du har haft flere sessions. Samme Steam account.

Så du mener at jeg har logget ind og ud igen? Lige umiddelbart tænker jeg at der kunne være mange grunde til det 😕 Ellers så har jeg desværre ingen ide, om hvorfor jeg har været på 2 forskellige sessions. Det er muligt jeg også har spillet 2 gange med injecktoren i baggrunden, jo mindre du selvfølgelig se tids forskellen. 🙂  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Abi skrev:

Så du mener at jeg har logget ind og ud igen? Lige umiddelbart tænker jeg at der kunne være mange grunde til det 😕 Ellers så har jeg desværre ingen ide, om hvorfor jeg har været på 2 forskellige sessions. Det er muligt jeg også har spillet 2 gange med injecktoren i baggrunden, jo mindre du selvfølgelig se tids forskellen. 🙂  

 

Så du er "kommet til" at have snyd på flere gange? Det lyder lidt som en omgang bullshit.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Så du er "kommet til" at have snyd på flere gange? Det lyder lidt som en omgang bullshit.

Consolen viser da at jeg har været på kun 2 gange så jeg mener at der kunne være mange grunde til at man har reconnected. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

Har du bare injected for allowcslua overwrite?

Har ingen ide om hvad det betyder, men er ret sikker på at det cheat jeg havde på havde et script der satte noget ind i console, som noget af det første, for at den ligesom skulle være idotsikker. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har lige bekræftet min teori med et par andre. Som de er enige med mig i, så skal du aktivt loade dit idiotbox cheat efter du er joinet Stavox, hvorfor din historie om, at det har været overført fra singleplayer ikke kan være sand.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Dynn skrev:

Jeg har lige bekræftet min teori med et par andre. Som de er enige med mig i, så skal du aktivt loade dit idiotbox cheat efter du er joinet Stavox, hvorfor din historie om, at det har været overført fra singleplayer ikke kan være sand.

Mener ikke at den er som sådan overført, men af det skriver en command in i console for hver gang man joiner en server og man loader ind. Det er nemlig derfor cheated hedder "Idiotbox" for at være idiot sikker.

 

 

Edit: 

Jeg havde en person til at sætte det op for mig, da jeg ikke selv kunne finde ud af det.

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Abi skrev:

Mener ikke at den er som sådan overført, men af det skriver en command in i console for hver gang man joiner en server og man loader ind. Det er nemlig derfor cheated hedder "Idiotbox" for at være idiot sikker.

 

 

Edit: 

Jeg havde en person til at sætte det op for mig, da jeg ikke selv kunne finde ud af det.

Navnet på cheatet har intet med at det er nemmere at loade at gøre. Men du er lige gået med til, at du aktivt har indlæst cheat på vores server?

:

55 minutter siden, Abi skrev:

I det tilfælde af hvor jeg brugte det, brugte jeg det nemlig kun til "singleplayer" hvor jeg lavede nogle 1v1 kampe, hvor jeg syntes det kunne være grineren at troll nogle venner derinde(I singleplayer self).
Jeg har ikke haft idiotbox i langtid nu, da jeg alligevel bare lige ville prøve det 1 gang på at troll en ven. Tror måske at uheldet var ude og jeg måske var kommet til at glemme at lukke en af filerne ved et uheld. 
Jeg ville selfølgelig ikke cheat på jeres servere, da jeg ikke er idiot nok til at tro at i ikke har et anticheat (har selv haft servers før). Nu hvor jeg faktisk har fået et ban, af at haft det på min pc ved et uheld, kan jeg godt se at det ikke er noget jeg vil gøre igen. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Navnet på cheatet har intet med at det er nemmere at loade at gøre. Men du er lige gået med til, at du aktivt har indlæst cheat på vores server?

:

 

Ja den er desværre blevet indlæst jeres server ja. MEN det er ikke bevidst gjort, da den nok ikke helt har været lukket i baggrunden. Hvilket jeg også undskylder for, og vil selvfølgelig ikke gøre det igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Abi skrev:

Ja den er desværre blevet indlæst jeres server ja. MEN det er ikke bevidst gjort, da den nok ikke helt har været lukket i baggrunden. Hvilket jeg også undskylder for, og vil selvfølgelig ikke gøre det igen.

Hvordan er det ikke bevidst at du skriver en command ind i console for at loade cheat?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Hvordan er det ikke bevidst at du skriver en command ind i console for at loade cheat?

Som jeg sagde ligefør, 
Jeg har haft et script der har loadet det imens man joinede serveren, som er seperat fra cheat's mappen. Og jeg har også fået en person til at hjælpe mig, som jeg også nævnte i en anden kommentar, så om hvad han så har gjort det ved jeg så ikke, da det var gjort over teamviewer dengang. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.