Hop til indhold
Stavox

[Solved] Umoden og og gøre ikke noget ved det


Patrick pj

Recommended Posts

 

 

Dit ingame navn:TXPatrick / John Hudson

Staff ingame navn:BIMS

Dit SteamID: STEAM_0:0:59560126 / STEAM_0:0:8697135 

Staff SteamID: STEAM_0:1:237384179

Forklar situationen: Forklar situationen:Smutter mens vi forklare noget via en person som ikke kan rp han lytter ikke og siger vi skal tage det med indsatslederen fordi han var betjent men den måde han ikke kunne rp var ikke noget man kunne tage det fordi det ikke var noget han kunne gøre noget ved man forstyrre i andres rp taler grim x4 til 2 personer truer med jail for ikke at have gjordt noget beder en om at køre når en anden er på han lastbil på tobben og står der det var mig TXPatrick der stod der men han bedte han der sød i lastbilen om at køre selv om jeg var på taget det er ikke rp og ingen ville gøre noget ved det BIMS gad ikke høre på os og havede en flabet tone

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa igen.

 

Jeg teleportere til dig efter, at din ven John Hudsons case er blevet fjernet vedrørende samme emne. Jeg forstår på det hele, at i brokker jeg over, at en betjent ikke havde lyst til at RP'e med jer.

Hvis jeg forstår helt korrekt, havde i nedtur på, fordi at enten dig eller John stod ovenpå en pakkebil, imens den var kørende. Derefter vælger betjenten at sige "Gå ned eller bliv arresteret"

Hvilket også kan virke lidt hårdt. Men hvis vi tager denne regel / paragraf to i mente. 

 

Kapitel 1

§ 2. Det er forbudt at opholde sig på en bil uanset om den holder stille eller er i bevægelse.

 

Så virker det ikke helt galt alligevel, gør det vel?

 

Du valgte så at tage den på en lidt anderledes måde, og istedet for at høre på betjenten. Valgte du bare at svare igen med "jeg har højteskræk" og derfor ikke hoppe ned.

Vi kan som staffs, ikke tvinge folk til at lave RP. Det var præcis det samme jeg fortalte både dig og John gennem hele casen.

Jeg ville ikke selv mene, at jeg var på nogen måde flabet overfor jer. Jeg fortalte jer skam bare server reglerne.

 

Mit job som staff er ikke at kreere den perfekte politistyke. Det har vi både Indsatsledern og Vicerigsbetjenten til.

Efter, at have forklarret jer op til flere gange, hvordan landet ligger. Bliver i ved med at fortælle mig samme historie om og om igen.

Derfor vælger jeg at lukke casen og ønske jer begge en god dag.

 

Glæder mig til at høre tilbage 🙂

- Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

okay hvorfor siger du så hvis vi vil havde bedre Rp at vi så skal finde en anden server samt det med du siger du ikke var flabet  den må du længer ud på lande med du lo ikke folk snakke færdi på nå tids punkt og i mens jeg snakke tp du bare væk så hvis du synse det en god måde at svar case på så tror jeg du skal tilbage til oplæring igen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, John Hudson skrev:

okay hvorfor siger du så hvis vi vil havde bedre Rp at vi så skal finde en anden server samt det med du siger du ikke var flabet  den må du længer ud på lande med du lo ikke folk snakke færdi på nå tids punkt og i mens jeg snakke tå du bare væk så hvis du synse det en god måde at svar case på så tror jeg du skal tilbage til oplæring igen

 

 

Hej John.

 

Jeg fortæller jer, at hvis i leder efter Tons vis a RP. Så er Stavox ikke stedet. Da så mange mennesker ikke har lyst til det. Det var ikke for at være flabet, men at spare både jer og mig tid.

Eftersom jeg ikke sidder og fortæller jer hvordan i skal spille, synes jeg at jeres provokerende bemærkninger som "tror jeg du skal tilbage til oplæring igen" skal helt væk fra bordet.

Igen, jeg lukker casen, da jeg ikke finder det nødventigt at skulle høre præcis de samme ting om og om igen. OG derefter svare præcis det samme igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, John Hudson skrev:

do lo ikke mig snakke færdi på nogen måde så venter på hvad en af dem der er højre en dig siger og nu vil jeg lige sige du var en gang god som staff men den er flade meget her på det sidste

 

Flabet her på de sidste? Det var mig der tog dine cases omkring din base som du ikke kunne få til at virke. Jeg føler virkelig, at selvom det ikke var mit job som staff. Lagde jeg tid i at hjælpe dig.

Og selvom, at det var Patricks case og ikke din. Føler jeg, at du fik massere af taletid. Igen, det var ikke for at være flabet, jeg fortalte jer sandheden og reglerne. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bims skrev:

Flabet her på de sidste? Det var mig der tog dine cases omkring din base som du ikke kunne få til at virke. Jeg føler virkelig, at selvom det ikke var mit job som staff. Lagde jeg tid i at hjælpe dig.

Og selvom, at det var Patricks case og ikke din. Føler jeg, at du fik massere af taletid. Igen, det var ikke for at være flabet, jeg fortalte jer sandheden og reglerne. 

Ja dog var det min case men det var fordi ingen tog hans cases og da han var blandt det der skete har han lov til og fortælle hvad der var sket

 

KH - TXPatrick - Patrick PJ

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutter siden, Patrick pj skrev:

Ja dog var det min case men det var fordi ingen tog hans cases og da han var blandt det der skete har han lov til og fortælle hvad der var sket

 

KH - TXPatrick - Patrick PJ

Tænker bare ikke at det var nødventigt at høre fra ham også, da du lige havde fortalt præcis det samme.

Det sker, at din case måske ikke bliver taget minuttet den er kaldt. Men sådan er det, og forstår ikke hvordan det skulle hjælpe at kalde 2 gange på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bims skrev:

Tænker bare ikke at det var nødventigt at høre fra ham også, da du lige havde fortalt præcis det samme.

Det sker, at din case måske ikke bliver taget minuttet den er kaldt. Men sådan er det, og forstår ikke hvordan det skulle hjælpe at kalde 2 gange på det.

Det var fordi han havede kaldt ca 2 gange og ingen tog dem og jeg ville have det overstået hurtigs mulig men fair jeg husker det til næste gang fortsæt god dag og sov godt når vi når der til

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Patrick pj skrev:

Det var fordi han havede kaldt ca 2 gange og ingen tog dem og jeg ville have det overstået hurtigs mulig men fair jeg husker det til næste gang fortsæt god dag og sov godt når vi når der til

Jamen i lige måde da 😇

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.