Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kickede fordi staff siger jeg skal i seng


Ole Olsen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Mit Navn er Mike Rasmus
Staff ingame navn: Lani
Dit SteamID: STEAM_0:0:103291541
Staff SteamID: STEAM_0:1:17042634
Forklar situationen: Jeg blev Kickede Pga jeg sagde at det Admin Abusede fordi det lavet et "For Sjov Event" og jeg kom først men så hiver de bare en anden der hen og siger at han vinner
Bevis: https://cdn.discordapp.com/attachments/495964733208526848/508592410104692746/image0.jpg
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Ud fra hvad du har skrevet så kan jeg ikke se hvorfor du har lavet en staff-klage da vi lavet "For Sjov Event" og jeg hvis ikke at vinder vil får 10k fordi jeg fik ikke godt snakket Martus om Event jeg troede at det var "Event" hvor man ikke får nogen penge men bare for sjov og vi var 7 mennesker på serveren og klokken ca 04:00, Også begynder du, men at sige Admin abuse også siger jeg at du skal stoppe men at sige Admin abuse og det siger jeg to til tre gange til dig , men du gider ikke at stoppe og derfor kicker jeg dig første gang men ca 5 min efter jeg kicker dig så joiner du igen også begynder du at sige Admin abuse igen også der siger jeg også at du skal stop, men det gider du ikke så kicker jeg dig den sidste gang, men før jeg kicked dig så sagde jeg at du skal ikke join igen ellers får du ban i 4 timer og derfor kicked jeg dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.