Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning <3


Dinozzo

Recommended Posts

Ingame navn:Dinozzo
SteamID: STEAM_0:1:29527432
IRL Navn:Andreas Nielsen
Alder:16 - 17 D. 8Marts
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:Fordi jeg har meget afering omkring ulx osv. og så vil jer gøre alt for at stavox er den bedste server at spille på <3
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Yeps
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Det vil jeg da mene :)
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:At jeg har så meget afering omkring admin/mod.
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja det har jeg.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Jeg har væeret alle ranks, har også selv haft server, og i lidet over et år vil jeg skyde på :I
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg er en dreng på 16år som bor på falster, jeg har et fritiids jov som fejedreng, så jeg kan først værre på ved omrking 17tiden, men ellers så er jeg meget aktiv på pcen i wegenten, udover når jeg ikke skal til fest xD.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Først vil jeg tage en snak med personen, og efter det vil jeg give ham sin straf, f.eks ban eller kick :)

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Vil tage en snak med personen og hvis han bliver ved vil jeg kicke ham for fadindoor abuse:)

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Først vil jeg mute den første person som starter, og hvis den anden bliver ved med at køre hate på den anden person, så muter jeg også ham indtil de kan opføre sig ordenligt. 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Permbanner ham.. Man truer ikke om at ddose en server, det starffer jeg meget hårdt på..

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: FÅr ham til at ændre sit job, og hvis han ikke vil det får han et kick for nacisme.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Tager en snak med ham, hvorfra han så ikke skal gøre det igen, hvorfra så han vil så få kick hvis han bliver ved.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.