Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Mohammed SpritBillist


Olsen1157

Recommended Posts

Dit ingame navn: Olsen1157
Staff ingame navn: Mohammed SpritBillist 
Dit SteamID: STEAM_0:0:85378849
Staff SteamID: STEAM_0:0:64732648 
Forklar situationen: Fister Felix, Benny Bøsserøv, Homo Henning og jeg sidder og er læger, hvor vi kørere med udrykning fordi vi skulle ind til spawn. Folk kommer og køre ind i os hele tiden hvilket gør så vi spinner rundt hele tiden. Da vi er på vej ind på hospitalet siger jeg at jeg er blevet jailet lige ved rampen på det der gras område. De kørere der over med vores læge biller og snakker med ham. Benny syntes at det ville være sjovt at spawne prop ved jailet. Mohammed kommer over til mig og ser at Benny har spawnet props. Han trækker dem op på et tag, og siger "Jeg får klager med at i kørere af helvedes til, hvilket betyder at i ikke er beregnet til at være læger", hvor han derefter bringer os ned til nexus (Der hvor der normalt er gunshops) og jailer Benny, Henning og Fister Felix.

Han er bare generelt flabet og aggressiv mod spillere inde på stavox. fx idag sagde han til mig "Du fyrer kun lort ud af din mund" og sådan snakker man da ikke som en staff til sine spillere. Og han kickede mig to gange idag for at jeg sagde min mening. Han kickede mig med grunden "provo i case".

Bevis: Jeg har ingen bevis, siden at det var i går.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej olsen. Jeg får en del cases igår om at i kørte rundt som sindsyge. jeg vælger så at både rende rundt på gaden for at obsevere lidt samt spectate jer. Lige præcis det jeg forventede var at i kørte som sindsyge. jeg havde fat i dig så mange gange igår, men du var hele tiden ligeglad med hvad jeg fortalte. du råbte og skreg i din mikrofon. 

Jeg fik imellem 5-10 cases om at i kører som sindsyge. når jeg så kommer hen til jer og får jer alle samlet er i totalt trolls i sidder bare og griner af det jeg siger til jer, det finder jeg mig ikke i.

Efter jeg havde spctated din kørsel kommer jeg hen til jer og fortæller jer at i ikke skal være læger fordi i job abuser, men i allesammen var skide ligeglade i var både flabede og irriterende at høre på da i ikke forstod hvad jeg fortalte jer.

Jeg jailer dine venner fordi de misbruger deres job. jeg kickede dig fordi du afbrød mig heletiden ved at snakke i din mikrofon selvom du havde fået afvide du skulle tie stille 4 gange.

Efter jeg gav dig dit sidste jail havde du ikke andet end lort og lukke ud. du snakkede grimt. Du ville ikke høre efter hvad jeg sagde til dig fordi du var skide sur du kaldte oven i købet en ligegyldig case.

 

Jeg snakker med en pæn og høflig tone hverdag. men når du vil diskutere heletiden så det klart jeg hæver stemmen overfor dig, fordi du ikke kan lytte efter hvad jeg siger, du sider bare og siger flabede kommentarer istedet for at tage det seriøst når en staff står og snakker til dig i en case.

 

Jeg tænker ikke den her klage er længere når i ikke selv kunne finde ud af og rette jer efter serveren regler.

 

Her ses dine venner som lige er blevet banned. dem spillede du med igår. det fortsatte så os idag.

 

Martus banned Fister Felix for 20160 minute(s) (Troll, kaster med sin bus)
Martus banned Morty Smith permanently (Kaster rundt med sin bus, Har fået advarsel, Troll)
9d347c9ab82db084d5aefacc76449669.thumb.png.8cd1147f646568ccd163bab2632eca6e.pngHer er lidt fra dine seneste straffe. 

//Mohammed

 

@Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg føler lidt, med Mohammeds kommentar i betragtning, at der er noget du har udelukket fra din klage. Du kommer med de straffe du har fået, men du nævner ikke noget i detaljer om hvad der skete forud for den straf. Det giver lidt et indtryk af, at du har bøjet din staff-klage til egen fordel.

 

Hvis du har yderligere tilføjelser, så skal du nu forsøge at deltage i dialogen således vi sammen kan nå en konklusion.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Olsen1157 skrev:

Jaja Mohammed har vundet orker ikke at gøre mere ud af det. 

 

Det er bare min mening.

Så bedes du lade vær med at starte noget du ikke kan færdiggøre. Du slipper med en løftet pegefinger for det her nummer, så næste gang skal du ligge mere vægt i dine klager. Tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.