Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - C4pious


C4pious

Recommended Posts

Dit ingame navn: C4pious

Staff ingame navn: Lani

Dit SteamID: STEAM_0:0:87074658

Staff SteamID:  STEAM_0:1:17042634

Forklar situationen:
Jeg var i en case mod en gut, hvor jeg så battlerammede ham ud. jeg mener at han prøvede at køre videre, og han mente at han stod stille, jeg siger så til Lani,
At jeg så at han prøvede at køre videre, og ham den anden gut siger at han stod stille. Jeg siger så at det er postern mod postern, men lani begynder så at sige at jeg har sagt,
At han stod stille på vejen, (altså ham den anden gut). men det har jeg bare aldrig sagt ... Jeg sagde nemlig det præcis modsatte, og så giver han mig en advarsel og tp'er væk.

Min mening:
Jeg mener at det er Respektløst fordi at han siger noget jeg ikke har gjort ...


Jeg har dsv ikke noget bevis ...



Bevis:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal lige have noget på det rene her - du klager simpelthen over, at Lani giver dig en verbal advarsel for noget du ikke mener at have gjort?


Så spørger jeg måske dumt, men er det så ikke bare at spille videre uden at tænke mere over det? Det har jo ikke nogen form for betydning for dig overhovedet. Så hvis du mener, at du ikke har gjort noget galt, kan du jo roligt fortsætte som du plejer. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.