Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request - LiL bones


DICK PIKS :D

Recommended Posts

Hej. Jeg LiL bones er rigtigt træt af at jeg har fået ban. Jeg føler ikke selv jeg har gjordt det vilde, og alligevel har jeg fået ban. Nå men sagen startede med at der var en der callede admin, fordi jeg skød ham da jeg følte mig truet, af at han stod med våben.Han caller admin og påstår at han havde sat den til safe, mig og min ven giver ham ret i at han satte den på safe, men vi genkender at der var et tidspunkt den ikke var på safe. Og derfor følte vi os truet. Admin siger os selv at han kunne se at den ikke var sat på safe via hans admin evner. Han Får så en chance ved at logge ud af serveren og finde video bevis, som han så gør. Han har et bevis for at han slår den på safe, men mig og min ven kunne ikke se at han slog den på safe. adminen sagde os før at han kunne se den ikke var på safe.

Det er så der det lige pludselig går den anden vej for mig og min ven. Admin siger at vi vil få et ban for at lyve over for admin, demindre vi har et bevis på at vi ikke kunne se at han havde sat den på safe.

 

Jeg syntes det var ret så unfair og give 7 dages ban for det. Jeg syntes jo bare selv at jeg fortalte sagen på den måde jeg oplevede det på?. så jeg tænkte på om jeg måske kunne få skæret min ban lidt ned så det ikke er 7 dage, eller måske få unban. Jeg vil gerne ha unban fordi jeg elsker at spille på jeres server og fordi jeg føler jeg bliver holdt en lille smule ude af fællesskabet. Jeg acceptere selefølgelig hvis i ikke kan gøre noget ved det ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.