Hop til indhold
Stavox

[Solved] Instant


CroxX #Kawer

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kasper	
Staff ingame navn: Instant
Dit SteamID: 
Staff SteamID:
Forklar situationen: Min ven crasher (Jens Jensen) vi har carjacket Instant's bil jeg kalder admin og spørg om han kan kick ham for jeg kan få bilen for han ikke kører nogen ned, den den kørte rundt i cirkler, så kommer Instant han starter med at sige "Hvem fanden kører rundt i min bil?!" jeg siger så "Min ven vi har carjacket den" så siger jeg løft den lige så jeg kan hoppe ind i bilen og trække hånd bremsen for den stoppede med at kører i cirkler, men han valgte at skette den (tænkte ikke over det var ham der ejede den) og jeg siger så til ham hvad fanden laver du? du skulle bare holde stille så jeg kunne hoppe ind og stoppe bilen men han sagde "Den var bugged" jeg siger så nej den var ikke bugged den er kun bugged hvis den sidder i jorden, han løfter mig ind til car dealeren og spawner den og siger jeg skal carjacke den igen. Jeg forstod det ikke til at starte med hvorfor men fik fat i det til sidste, hvis han åbnede den så ville den bare være låst når jeg går ud af den. Håber videoen viser lidt  (blev en del irreteret på ham)
Bevis: https://www.youtube.com/watch?v=8YYHVqeG8-U&feature=youtu.be
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.