Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøning


Coolboy

Recommended Posts

Ingame navn:  coolboy


SteamID:  STEAM_0:0:171718615


IRL fornavn:  jonathan


Alder:  15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  ja har varert admin inde i zypress i 5/6 mådner en rat stor server og med ejer i en server som hed flexrp og headadmin på en csgo server som hed zytex.eu

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg er god til at tage case så folk ikke skan vente i lang tid på staff og jeg r hjælp som

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja kan alt skal barer have hjælp til hvårdan man tag case 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg bruge ratig mange gane min mic og jeg kan godt formuler mig selv så godt som jeg kan

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? 

mandag: fra kl 14:00 til kl 17:00

 

tirsdag: fra kl 15:00 til kl 19:00

 

onstag: 3 gange om ugen  fra kl 14:00 til kl 21:30 

 

torstag: fra kl 15:00 til kl 19:00

 

fragdag: 4 gange om ugen fra kl 15:00 til kl 23:30

 

lørdag: 4 gange om ugen fra kl 8:00 til kl 23:30

 

søndag:4 gange om ugen fra kl 8:00 til kl 21:30

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: er ordblind er autist 

 


tak forde du have tid til at læse min ansøning

Link til kommentar
Del på andre sites

Du burde nok fylde lidt mere på og få et ven/familie medlem til at læse skabelonen højt for dig og så hjælpe dig her.

 

Skabelonen indeholder et par "tricks" der gør at hvis du ikke læser den ordentligt så kan man se det på f.eks. navnet på din ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.