Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Evocloud


Evocloud

Recommended Posts

Ingame navn: Evocloud
SteamID: STEAM_0:0:192009789
IRL fornavn: Sebastian
Alder: 19

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har tidligere været admin, på både en CS:S server, og en gmod darkrp server. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg mener at jeg skal være en del af staff-teamet, da jeg har erfaring på dette område. Da jeg var tidligere var admin på en server var størstedelen af spillerne glade for mit tag på de cases jeg fik. Desuden fik jeg også ros for det antal cases jeg tog, selvom at jeg prøvede at spille med mine venner. Jeg havde minimum en dag om ugen hvor jeg hele tiden tog cases, dvs konstant on duty, hvilket hjalp en del med at få problemerne løst hurtigere end normalt.

Jeg stresser aldrig over et problem jeg bliver sat for at ordne og har altid en god tone.

Jeg forsøger altid at gøre begge parter tilfredse med det vi kommer frem til, og hvis der på noget tidspunkt er misforståelser, vil det ikke være noget problem, da alt kan forklares på flere måder så alle forstår.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt har jeg tidligere været admin på en gammel server, dog er dette en del tid siden. Jeg kan det basale og synes selv ikke at det burde være et problem, men en hurtig opfriskning ville ikke skade.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger ofte min mic og jeg føler selv at jeg både skriver og snakker velformuleret. Når jeg spiller er det ikke helt så ofte at jeg skriver, men det er slet ikke noget problem for mig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg går i 3. G i gymnasiet lige pt. men det stopper mig ikke for at spille. Jeg har fri og er hjemme hver dag ca. 15:10. Fritidsaktiviteter tager lidt af aftentimerne og lørdag er jeg på arbejde fra kl 12:00 til ubestemt tid. I hverdagene er der minimum et tidrum på 6 timer hvor jeg har mulighed for at komme på.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Det skulle jeg ikke mene.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.