Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøning til staff - Sebastian


!!SEBASTIAN!!

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: !!SEBASTIAN!!


SteamID: STEAM_0:1:86635211


IRL fornavn: Jeg hedder Sebastian.


Alder: Jeg er 14 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin inde på en anden garrys mod server for lang tid siden. Da jeg var admin inde på den server så var der mange som sagde at jeg var en god staff og jeg ikke måtte stoppe som staff. Men den server lukkede desværre hurtigt fordi ejeren synes ikke at det var sjovt mere.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg har spillet inde på jeres server i over 130 timer og overholder alle regler og kan næsten dem alle.

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg som sagt næsten alle regler og har læst dem op til flere gange så bare hvis jeg er lidt usikker på noget som har noget med regler at gøre så læser jeg dem igen. Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg har erfaring som staff og blev rost fordi jeg var god til mit job som staff. Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi uanset om det er mine venner eller en spiller som jeg ikke kender som kommer i en skidt case vil jeg være lige seriøs fordi som i selv siger er det uretfærdigt hvis mine venner kun får en advarsel for fx CDM og alle andre for Car-Ban.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej det har jeg dog desværre ikke men hvis jeg bliver staff regner jeg stærkt med at jeg hurtigt får det lært  men jeg ved dog godt hvad det er. Jeg er ret så sikker på at det er den staff menu som man bruger til fx at se hvor folk døde og så vidre🙂

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja altså det vil jeg selv sige men det siger alle jo. Jeg forstår ikke helt det der med burger du ofte din mic men jeg prøver dog stadig at svare alligevel. Jeg vil selv sige at jeg er bedst mundtligt så jeg vil bruge min mic så tit jeg kan.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at

være på hele ugen efter skole som er kl 14:00 og 15:00. Jeg har også mulighed for at være på fredag aften, lørdag og søndag medmindre at jeg lige skal noget.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej jeg har ikke lige noget som jeg har lyst til at sige.

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.