Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Læspe Lars


Læspe Lars

Recommended Posts

Ingame navn:  Læspe Lars
SteamID:  STEAM_0:0:165215611
IRL fornavn: Laurits
Alder: 14 (04/05)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  

Jeg har haft nogle administrative jobs på nogle servere. Jeg har være admin på mange Minecraft servere som fx minelife, superawesome. Jeg har også haft min egen server på minelife i alt har jeg haft 3 servere, en af mine servere tog 2 måneder at lave og efter den var færdig, så gik der 2 uger så blev den ret populær, de 2 andre servere var bare nogle jeg havde til at spille med mine venner på. Og jeg har også haft en server på superawesome, serveren hed jungleprison men der den var blevet færdig, så spille der 15-20 stykker på den men så mistede jeg lysten til Minecraft og så efter 5 måneder lukkede server ned Jeg ville finde en Garry’s mod server hvor jeg kunne spille inde på men så manglede serveren staffs så ansøgte jeg på serveren og blev så mod men efter 2måneder ville jeg finde en anden server hvor der var flere spiller på så fandt jeg Stavox og nu har jeg så spillet herinde meget så nu vil jeg gerne se en anden side af stavox .

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Grunden til jer er mere kvalificeret til at være en del af staff teamet er fordi jeg har brugt meget tid på jeres serveren. Jeg har 1179 timer herinde på stavox, så kender udmærket reglerne og en del personer herinde. Jeg er moden nok til at tage ansvar for mine handlinger og ved godt hvad folk forventer af mig. Jeg kan høre på folk om de er seriøse eller useriøse. Jeg sidder inde på jeres server hver eneste dag, og kunne godt tænke mig at se en anden side af Stavox community
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har lidt kendskab til ULX har været staff på en Garrys mod server men det er godt og vel 1 år 5 måneder siden så kan nok ikke huske så meget af det men er meget lærenem

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
 jeg syntes personligt selv jeg er god til at formulere mig mundligt og skriftligt og jrg bruger altid mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?
Mandag-Torsdag: 15:30-18:00ca
Fredag-Lørdag 10:00-24:00+
Søndag 10:00-18:00ca
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Går i skole så skal lave lektier og går til træning Mandag og Onsdag ellers er der ikke andet i skal vide tænker jeg ellers spørg mig 😉

 

Håber at i få en god og dejligt dag 
Læspe Lars
Laurits

😉

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Mohammed SpritBillist skrev:

NEUTRALT REP

 

du er en ellers fin fyr.

engang imellem flink, kan være sur engang imellem.

det er en fortid med at være sur men tak ❤️

9 timer siden, Scaled skrev:

-REP

-Kan ikke reglerne

-Irriterende type

-Useriøs RP

Tror ikke du er kvalificeret nok til staff.

øøøh nederen men det dit valg men tak for du ville læse den igennem ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.