Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


C4pious

Recommended Posts

Ingame navn:

C4pious 
 

SteamID:

STEAM_0:0:87074658 
 

IRL fornavn: 

August
 

Alder: 

14 År gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har spillet en del Minecraft, for en del tid tilbage, og der har jeg været alt fra mod, til Owner, på en masse servere. Jeg havde en gang min egen server hvor jeg solgte ranks, for CSGO skins osv.

Jeg har eget to minecraft servere gennem min tid,

Jeg føler derfor at jeg har rimelig godt styr på Administrative jobs. 

Har dog også haft Admin på en CSGO Server (Inde for et CSGO community) Hvor jeg også føler at jeg har taget hånden om en masse'''Case's''.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg føler at jeg skal være en del af staff teamet, fordi at jeg Føler mig kvalificere. jeg benytter mig også rigtigt meget af Commanden ''@xxx xxx xxx'', og det ville der heller ikke være nogen grund til, hvis jeg nu var f.eks mod, eller admin.

Jeg føler også at jeg har sådan ''okay' styr på de forskellige Commands, der er god nogen jeg skal lære. Jeg har dog styr på de simple såsom (jail, ban, jailtp, bring, return, hp, armor, goto osv ...)

I skal vælge mig fordi at jeg er:

-Positiv

-Jeg ville altid give en fair straf, selvom at det er en af mine venner, jeg står ansigt mod ansigt til i en case.

-Jeg har styr på RP.

-Jeg kender mange commands.

-jeg vil altid tage pause for min RP situation for at tage cases.

-Jeg er imødekommende. 

-Jeg er moden. 

-Jeg vil snakke pænt til andre RP spillere, i case's.

-Jeg vil RIGTIGT gerne serveren, det kan man se på, at jeg b.la. har brugt irl penge på stavox.

 

Jeg har dog ikke så mange timer i Gmod, men jeg lærer spil lyn-hurtigt. (Jeg har f.eks allerede bygget 2 gun shops osv.

(Har 120 timer ... Tror jeg)

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har nogen lunde styr på ULX, altså jeg kender alle de fleste vigtigste Commands. Ellers har jeg skrevet lidt om det ovenover.

Jeg tænker ikke der er så meget mere at sige om dette punkt. 😄

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes selv at jeg er rimelig god, til at forklare mig selv både skriftligt og mundtligt. Jeg syntes kommunikation er en meget vigtig ting, så ja selvfølgelig bruger jeg min mic rigtig meget. 

Så hvis jeg nu kommer i case med en, og han ikke har mic. så fører jeg gerne casen videre over Chat, da jeg syntes det er vigtigt at alle skal kunne calle en case.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Her er et lille skema, af hvornår jeg (Cirka) kan være på i de ugentlige dage.

Mandag)- 15:30-21:00

Tirsdag)- 15:30-17:30 (pga sport)

Onsdag)-15:30-19:00

Torsdag)-15:30-17:30 (pga sport)

Fredag)-15:30-00:00 (Evt senere)

Lørdag-9:00-00:00 (Evt senere)

Søndag-9:00-21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg føler ellers at jeg er kommet rimelig godt rundt om kræng på de forskellige punkter, så jeg føler ikke der er noget jeg mangler.

Hvis der er nogen spørgsmål, så skriver i bare til mig.

Ellers tak fordi du gad at tage dig tid til at læse min ansøgning. 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.