Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Jimmi Tomesen


THE RED PIXEL(DK | TB)

Recommended Posts

 

Ingame navn: Jimmi Tomsen

SteamID: STEAM_0:0:164919488

IRL fornavn: Jimmi

Alder: 13 (14/12/04)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej det har jeg desværre ikke men har altid gerne ville prøve det.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Vil gerne prøve at udvikle og udfordre mig lidt fordi jeg er ordblind.

Det er måske en negativ ting jeg er ordblind men jeg kan se at man skal skrive meget som staff så jeg ser det som en mulighed for at udvikle mig Fagligt.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

- Tager tingende stille og roligt

- Holder hovedet koldt.

- Jeg er lige Pt. meget aktiv.

- Kan muligvis alle regler.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kan måske nogle få commands men ellers ikke noget.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Som sagt er jeg ordblind så det kan give nogle udfordringer at formulere mig skriftligt. Jeg bruger også mic i alle RP situationer og når jeg snakker over Discord osv.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på hver dag efter skole men nogle weekender kan jeg ikke være på da jeg er i sommerhus.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Som sagt er jeg ordblind men ellers ikke andet end.

Jeg har fået hjælp af min ven til at skrive den her ansøgning. Jeg har sagt alt hvad han skal skrive men han har formuleret noget af det og skrevet det hele ned for mig.

 

Håber jeg bliver en del af staff teamet.

Tak fordi du læste det her. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.