Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff - ansøgning - Hondo


Hondo

Recommended Posts


Ingame navn:


Hondo

 

SteamID:

 

STEAM_0:1:191147587

 

IRL fornavnMit rigtige:

 

Mit rigtige navn er mathias Hvis i har brug for efternavn, så kan i skrive til mig privat 

 

Alder:


jeg er 14 år gammel (27-08-04),jeg synes selv jeg er meget moden af min alder og kan holde hovedet koldt, samt opføre mig pænt

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Ja, jeg har lidt erfaring som staff. Men dette er dog kun indenfor Garry's Mod.


(social rp) 


serveren jeg engang var “staff” på. Jeg startede med at spille lidt på serveren, men efter lidt tid valgte jeg at jeg ville hjælpe serveren. Det fik jeg så lov til og gik i gang med at hjælpe server, jeg hjalp med at sørge for at folk fulgte reglerne og

ikke snød. og efter jeg kende de fleste rigtig godt var jeg rigtig kendt på serveren

 
(night light rp)


jeg er  tekkniker på den server da jeg kende lidt til at lave på en server men da de ikke havde brug for mig som teknikker blev jeg admistrator og fik det til at køre godt derfra en start af serveren


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg er en meget sød og ærlig person.


Jeg er meget god til at hånteer problemer osv i chatten. ( Så godt som jeg kan )

 


Jeg er os god til at løse problemer hvis der opstår sådan nogen.


Jeg er meget rolig hvis folk prøver at irretre mig.


Jeg siger min mening som den er.


Jeg lytter hvis nogen syntes jeg gør noget forkert.

---------------------------------------------------------------------------------------

(Et eksempel på en case, og hvordan jeg ville løse den:)

 

der kommer en case hvor der står. bliv arrested uden grund som også bliver kaldt RDA. vis nu vi kalder personen som lavede denne case per og hende som arrested Ida. jeg går hen til per og hør hans side af sagen og derefter går hen til Ida og hør hendes historie af sagen og derefter kigger ud fra hvor de står og hvad de står med og der kunne havde været sket noget hvor per ikke har hørt det eller omvendt og derefter vælger at gå til per og forklare ham hvad der kommer til at ske og derefter det samme til Ida. og nu er vi jo kommet til hvor Ida måske skal havde en straf og vis det er at hun ikke har gjord noget galt få hun lov til at gå videre i sit RP liv og hvis hun har gjord noget forkert ville jeg give per hans ting tilbage og give Ida Jail eller jobban efter hvor meget hun nu havde gjord galt., 

 

 

(Et eksempel på en case, og hvordan jeg ville løse den:)

 

der kommer en case hvor der står. bliver svindet til jeg vil som det første gå til personene som igen hedder per og Sprøger hvad der er sket derefter ville jeg nok få et navn af ham hvem der gjord det og derefter gå til personen og spøger vis nu han havde provokeret per og så kan jeg høre hans side af sagen hvis der kommer en forklaring eller der noget svar vis personen ikke godkender at han har provokeret per må jeg jo gå ud efter det. der ville jeg forklare per hvorfor jeg ikke kan gøre noget ved det og desvære må lukke denne case da der mangler bevis eller andre ting derefter ville jeg nok sige til per hvis han har en video af det må han meget gerne sende den til mig og så kan vi få givet denne person en straf for det denne person nu skulle havde haft sagt.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har en del erfaring med commands da jeg har været staff på nogen
Servere

 

  de mest kende commands

 

• !goto

• !freeze

• !bring

• !menu

• !logs

• !tp

• !menu 

• !ban

• !xban

• !return 

• !noclip


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg er udmærket til at formulere mig mundtligt, såvel skriftligt og Jeg vil også kommunikere i samtalen skriftligt. vis det er nødvendigt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

jeg kan stort set være på alle dage

 

MANDAG:15:35 - 22:00

TIRSDAG: 14:35 - 22:00

ONSDAG: 14:35 - 22:00

TORSDAG: 15:35 - 22:30

FREDAG:14:35 - 01:00+

LØRDAG: 8:30 - 01:00+

SØNDAG: 8:30 - 23:00

 

sommer ferie

 

MANDAG:8:30 - 01:00+

TIRSDAG: 8:30 - 01:00+

ONSDAG: 8:30 - 01:00+

TORSDAG: 8:30 - 01:00+

FREDAG: 8:30 - 01:00+

LØRDAG: 8:30 - 01:00+

SØNDAG: 08:30 - 01:00+

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg brænder virkelig også for at komme ind i staff-teamet - Og jeg håber det er den her gang, jeg får min chance + hvis i ikke viste det er det mig der gik under navnede MR MODZ kunne ikke lide og hedde det mere det det lød dumt og folk kopirede mig meget. og få gange er det admins der fik taget fat i mig i stedet for en helt anden begrund af mit navn. 

 

Tak fordi du læste min ansøgning

~Hondo~

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Martus skrev:

-REP

Får sin ven til at spam +REP alle hans post på staff klage.

cF3LkGx.png

 

har sendt ham en besked hvor der står at han skulle slette dem.tak for det ville sætte mig i et mærkeligt lys Udklip.thumb.PNG.7dd99f00819dfdb8353069ce842251d3.PNG

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.